  • 1. Data: 2011-05-18 21:59:12
    Temat: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
    Do wydania jest 13000 pln
    przykładowy:
    http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm

    Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
    turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

    Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-05-18 22:13:13
    Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.

    > Do wydania jest 13000 pln
    > przykładowy:
    > http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm

    to jest TDCI a nie TDDI.

    > Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
    > turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

    z pewnością, jak przystało na ludowe rękodzieło z gliny, wytrzymuje
    kilkanaście minut.
    Ale jest na to sposób, wystarczy wymienić na oryginalne elementy, czyli na
    turbinę, dwumasę i elektronikę.
    Od tego momentu nie ma się już problemów z turbiną, dwumasą oraz
    elektroniką.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-05-18 22:19:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:
> [...]
    > turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?
    >
    > Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

    Jeśli wierzyć w ten przebieg ?
    Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
    dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie
    pewnie ze 400kkm ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-05-18 22:33:19
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Użytkownik Czarek Daniluk napisał:

> [...]
    > Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to
    > dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie

    Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

  • 5. Data: 2011-05-18 22:37:16
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > to jest TDCI a nie TDDI.

    po czym wnosisz?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 6. Data: 2011-05-18 22:43:13
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    >>> http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm

    > po czym wnosisz?

    Strzelam: po tytule aukcji?

  • 7. Data: 2011-05-18 22:48:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 May 2011 22:37:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >po czym wnosisz?

    Po zdjęciu silnika.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-05-18 22:54:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 22:43:13 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Strzelam: po tytule aukcji?

    i po mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.

  • 9. Data: 2011-05-18 23:05:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > i po mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma.

    TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-05-18 23:08:09
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Użytkownik Irokez napisał:
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    >
    > TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA

    są wersje tddi 115 konne

    http://allegro.pl/sliczny-ford-mondeo-tddi-100-bezwy
    padkowy-okazja-i1602210456.html