  • 11. Data: 2011-05-18 23:10:15
    Temat: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej

    > są wersje tddi 115 konne

    Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale
    to już 2.2).

  • 12. Data: 2011-05-18 23:13:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 May 2011 23:05:21 +0200, Irokez napisał(a):

    > TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA

    W sumie fakt. Ale w II połowie 2002 to i tak już będzie TDCI Puma

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2011-05-18 23:16:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 18 May 2011 21:10:15 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale
    >to już 2.2).

    Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2011-05-18 23:18:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo.

    A także 1.8 TDDI itp., ale rozmawiamy o Mondeo. ;)

  • 15. Data: 2011-05-18 23:34:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:55c8t6t9k0ilu46mo444kdd1vcv2jaumgr@4ax.com...

    > Po zdjęciu silnika.

    a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
    bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na której
    możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 16. Data: 2011-05-18 23:47:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika?
    > bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na
    > której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P

    Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
    można sądzić, że tam jest TDDI?

  • 17. Data: 2011-05-19 00:49:22
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie
    > można sądzić, że tam jest TDDI?

    wszystko fajnie ale czy jest tu ktoś kto jeździł takim mondeo i opowie
    nam co nieco o nim?

  • 18. Data: 2011-05-19 00:58:28
    Od: Bingo <a...@W...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
    > Do wydania jest 13000 pln
    > przykładowy:
    > http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.htm

    Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi.

    > Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
    > turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

    Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero
    problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektroniką
    żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
    zawieszeniu, napinacz paska i jakieś uszczelnienie przy skrzyni biegów.
    Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywiście rdza na drzwiach i
    klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
    Weź tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywiście lubiły padać
    wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem zniknął.

    > Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

    Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zejść do 5,5, średnio
    jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Bingo

  • 19. Data: 2011-05-19 02:05:58
    Od: Norbert <n...@M...com>

    > Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

    Posiadam od miesiąca.
    Chwale.
    Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji.
    Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze.
    Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l.
    Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe.
    Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza.
    Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci.
    To narazie tyle.

  • 20. Data: 2011-05-19 08:57:39
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 18 Maj, 22:33, Andrzej <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    tml

    > Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim?

    Jeździłem chwilę TDCI 130KM z 6biegową skrzynią.
    Powiem tak - do przemieszczania się po mieście porażka, biegi są
    krótkie i jadąc w korku wajchujesz jak głupi.

    Dlatego kupiłem 2,5 V6 z 5 biegowym tiptronikiem.

    Co do TDCI - lubi się wycinać wieloklin napędzający pompę wody i wtedy
    zagotowujesz samochód, nijak to się nie objawia ;) po prostu pompa
    wody staje - ponoć dzieje się tak przy przebiegu rzędu 170-180kkm.
    Pompa wody jest tandemowa z pompą wspomagania, więc jak wytnie to obie
    do wymiany/regeneracji ;)

    Jeśli samochód normalnie eksploatowany to i nie powinno być problemów
    z wtryskami turbiną i osprzętem wtryskowym.

    Jeździ się w miarę przyjemnie bo i duże masywne autko.

    Więcej się nie będę wypowiadał bo mam V6 i z automatem, więc nie ma co
    porównywać ;) u mnie silnika nie słychać, diesla jednak i słychać i
    czuć. Ja jadę 120 i słyszę tylko opony :)

    Pozdrawiam !