-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!24g2000yqk.googlegroups.com!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@c...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mondeo mk3 2.0 tddi
Date: Thu, 19 May 2011 01:34:28 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 27
Message-ID: <6...@2...googlegroups.com>
References: <ir18uu$p6v$1@mx1.internetia.pl>
<z8a8zgt28wx3$.1jb3g5ef3f5li$.dlg@40tude.net>
<ir2gqo$t4e$1@inews.gazeta.pl>
<1lfyucvpxgfj9$.pkn94to3txkj.dlg@40tude.net>
<ir2ibb$4qp$1@inews.gazeta.pl>
<1uqi1x8p9yb8h$.1733lq8eozha2$.dlg@40tude.net>
<ir2iui$5hu$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 77.79.235.234
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1305794069 20442 127.0.0.1 (19 May 2011 08:34:29 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 May 2011 08:34:29 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 24g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=77.79.235.234;
posting-account=I4ZO3QoAAAA01l0p8Kn5DQyobuawlUun
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:2.0) Gecko/20100101
Firefox/4.0,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2369325
[ ukryj nagłówki ]On 19 Maj, 10:04, Kamil 'Model' <k...@g...pl>
wrote:
> W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil
'Model' napisał(a):
>
> >>>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.
> >>> Nieprawda.
> >>>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
> >> No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
> >> lift mondka był w 2005
>
> > Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.
>
> TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
> produkcji PSA (czyli 2,0HDI)
Weź no się nie kompromituj.
Konstrukcja PSA to była dopiero od 2007 wraz z wejściem MK4.
W MK3 były tylko i wyłącznie silniki Forda.
Pozdrawiam !
PS:
Mój brat ma 2,0 TDCI z 2005 roku i nijak pod maską nie ma francuskiego
silnika :P TDCI 130KM.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.11 10:35 Jakub Witkowski
- 19.05.11 10:36 Czarek Daniluk
- 19.05.11 10:37 Kamil 'Model
- 19.05.11 10:51 Czarek Daniluk
- 19.05.11 10:55 omega_fan
- 19.05.11 11:09 Jakub Witkowski
- 19.05.11 11:39 pablo eldiablo
- 19.05.11 11:53 Waldek Godel
- 19.05.11 12:17 Kamil 'Model
- 19.05.11 12:18 to
- 19.05.11 20:25 koziel
- 19.05.11 20:51 daxus
- 19.05.11 23:32 Maciek
- 19.05.11 23:59 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 20.05.11 09:42 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A