-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moment a moc
Date: Tue, 28 Sep 2010 04:13:03 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 53
Message-ID: <i7rj3g$11j$6@news.task.gda.pl>
References: <i7hkc5$poh$1@inews.gazeta.pl>
<4c9c5c02$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <i7hn0i$66s$1@news.onet.pl>
<4c9c6027$0$21009$65785112@news.neostrada.pl> <i7hnrc$8hl$1@news.onet.pl>
<i7ibck$9r3$1@news.task.gda.pl> <i7ihqr$es9$1@news.onet.pl>
<i7otda$7o7$2@news.task.gda.pl>
<s...@b...chello.pl>
<i7pscn$7o7$5@news.task.gda.pl> <op.vjou4dzpa6rut4@koder>
<i7q0o5$8ne$2@news.task.gda.pl> <op.vjoyvoywa6rut4@koder>
<i7qm06$ja1$2@news.task.gda.pl> <i7qmt0$f16$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-115-75-136.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285640113 1075 77.115.75.136 (28 Sep 2010 02:15:13 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2010 02:15:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <i7qmt0$f16$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313138
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-27 20:15, Jurand pisze:
> Nie, nie robi sobie jaj. Regulacja momentu redukcji biegu w w124 tak
> właśnie jest wykonywana.
>
W124 to epoka lodowcowa.
>>>>> Ergo: jeździłeś popsutymi :]
>>>>
>>>> Wsiądź sobie np. do BMW e60 z 3 litrowym dieslem i się przejedź. :)
>>>
>>> Jak miałem rozregulowane ASB, to też mi nie redukował. Ale to nie jest
>>> normalne
>>> zachowanie i nawet w WIS (instrukcje serwisowe) jest opis jak to
>>> wyregulować.
>>>
>> Powiedzieć Ci coś jak działa u mnie automat?
>> Jak wciskam pedał gazu do końca (bez KD), to idzie mocno i zdecydowanie.
>
> A jak masz 1200 obrotów i wciskasz pedał gazu do końca bez KD, to też
> nie zredukuje biegu? Jeśli nie - masz spieprzoną skrzynię.
>
Nie zredukuje biegu. Przynajmniej ja nie odczuwam czegoś takiego, żeby
zredukował bieg, nie widzę tego na obrotomierzu ani nie słyszę. Silnik
się wkręca płynnym ruchem jednostajnie przyspieszonym. I zapewniam Cię,
że to jest normalne zachowanie, bo wieloma beemkami jeździłem i
wszystkie automaty (steptronic) tak się zachowują.
>> Jak wcisnę w momencie gdy rozkręca KD to nie redukuje w ogóle, tak
>> jakby KD nie działało. Czyli nie pozwala mu zmienić biegu.
>
> J.w.
>
>> Czyli tak.. Jadę sobie na II biegu...
>
> Jakie obroty?
>
Zaraz powrzucam filmiki w różnych schematach, to obejrzysz zachowanie
automatu na różne depnięcia.
>> Wciskam gaz do dechy (bez KD), auto wyrywa jak oszalałe do przodu,
>> zmienia bieg na III, potem na IV, potem na V. Czyli co? Jaki z tego
>> wniosek? Nie redukuje w momencie mocnego wciśnięcia pedału gazu.
>
> Jedź na IV biegu. Na najniższych obrotach, jakie się da utrzymać na tym
> biegu. Wciśnij gaz do dechy bez KD. Jeśli skrzynia nie zredukuje na 3 -
> jest zepsuta. Smutne, ale prawdziwe.
>
Muszę to wypróbować na obwodnicy, bo nie mam jak sprawdzić tego w
mieście trzymając gaz w podłodze, bo tylko wtedy będę wiedział jak
zmieni biegi na 4 i 5 (a te biegi wrzuca przy bardzo dużych
prędkościach) Niestety wizualnie i dźwiękowo nie stwierdzam by zmieniał
biegi na wyższe (czyli z 4 np. na 3).
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.10 04:46 Filip KK
- 28.09.10 05:01 Filip KK
- 28.09.10 05:27 Filip KK
- 28.09.10 07:31 Arek M
- 28.09.10 07:57 Mariusz Chwalba
- 28.09.10 08:01 Mariusz Chwalba
- 28.09.10 08:12 Adam Adamaszek
- 28.09.10 09:22 Sylwester Łazar
- 28.09.10 10:02 DoQ
- 28.09.10 10:19 Robert Rędziak
- 28.09.10 10:23 Robert Rędziak
- 28.09.10 10:39 Robert Rędziak
- 28.09.10 10:57 Yans van Horn
- 28.09.10 11:04 Sebastian Kaliszewski
- 28.09.10 11:00 Yans van Horn
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=