eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoment a moc › Re: Moment a moc
  • Data: 2010-09-27 03:50:32
    Temat: Re: Moment a moc
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-09-24 17:58, J.F. pisze:

    > To bedzie to ze jedziesz sobie spokojnie 80, a automat schodzi na 2000 rpm.
    > Ty mu w gaz, a on dopiero przelozenie musi zmienic :-)
    >
    Wybacz, nadal nie wiem o czym piszesz. Chyba zatrzymałeś się na starej
    generacji automatów. W moim aucie czegoś takiego nie zaznałem nigdy. Mam
    tak minimalne opóźnienie "kopnięcia w fotel" uwarunkowane tylko i
    wyłącznie tym, że podczas normalnej jazdy przy niskich obrotach rzędu
    1000-1200 obr/min nie mam jeszcze maksymalnego momentu. Ale po
    wciśnięciu gazu mam od razu reakcję i nie muszę czekać sekundy zanim
    auto ruszy do przodu jak oszalałe... Jeśli natomiast mam naprawdę mało
    miejsca, np. na wyprzedzenie, to od razu wrzucam skrzynię w tryb sport i
    automatycznie zrzuca bieg na wyższy i mam od razu po wciśnięciu pedału
    gazu strzał w plecy albo wrzucam w tryb manual, wtedy ja decyduję jakie
    mam obroty i wówczas mam podobnie jak w trybie sport.
    Ponadto w ogóle nie korzystam z opcji "kick-down" czy to jadąc na
    automacie, czy w trybie sport, czy w trybie manual, bo jest mi to
    niepotrzebne (bo użytkuję diesla), a dość często sobie pozwalam na
    "kopnięcia w fotel". :)

    Skrzynia jaką użytkuję do steptronic.


    Pozdrawiam tiptroniki
    Filip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: