  • 21. Data: 2013-09-18 14:33:28
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 12:34:24 +0000 (UTC), AZ

    > Czyli twoim zdaniem maszt FR na ekspresowce to normalnosc?

    Na ekspresówce nie da się jechać 200/h? Nie chcę cię martwić, ale na
    zachodzie to nawet na autostradach (łolaboga!) stawiają radary.

    > Ja nigdzie nie kieruje zlosci. Stwierdzilem fakt - idioci hamuja na ekspresowce
    > do 50 na widok masztu FR ktorzy zostawili tam rzadzacy idioci. No i co z tego?
    > Takie sa fakty a chyba przyznasz, ze to niepotrzebne stwarzanie zagrozenia
    > na drodze?

    Przynam, że problemu trzeba szukać w ludziach jeżdżących po drogach i tam
    też szukać zagrożenia. Bzdurą jest twierdzenie, że maszt stwarza zagrożenie
    tylko samym faktem, że zmusza jakiegoś debila do hamowania.

    > Madrosci i inteligencji ustawowo tym kierowcom rzadzacy nie dodadza
    > ale maszt zlikwidowac by mogli.

    To napisz do nich w końcu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2013-09-18 14:34:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    na drodze?

    Madrosci i inteligencji ustawowo tym kierowcom rzadzacy nie dodadza ale

    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2013-09-18 14:43:41
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 14:16:38 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Znaczy chcesz ich rozstrzelać czy tez wymysliłeś inną metodę?
    > Pochwal się, jaką.

    Mam metodę. Jednak bez sensu jest ją wprowadzać, bo na niektórych żadne
    tłumaczenie nie zadziała. Wszelkie kampanie "lekcyjne" na typowych
    polaczków to wyrzucanie kasy w błoto. Na większość z nich działa tylko
    czyszczenie kieszeni, zniszczone auto, zniszczone zdrowie czy odebranie
    prawajazdy.

    Owszem, też cierpię z tego powodu, ale do czasu ucywilizowania tłumoków
    jestem w stanie to przełknąć. Innej opcji NIE MA.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2013-09-18 14:44:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Przecież sam napisałeś, że nie wiedzą z jaką prędkością mogą się poruszać.
    > Pytam się wiec czy sugerujesz, że powinno być więcej znaków.

    Nie powinno byc wiecej znakow ale tez nie powinno byc nieoznakowanego
    masztu FR ktory aktualnie stwarza niebezpieczne sytuacje.

    > Czyli napisałeś RAZ?

    Nie pisalem w tej sprawie, po prostu wyleczylem sie z pisania do urzedow
    i wiecznie wysylania mnie na drzewo. Nie mam na to czasu ani checi.

    > Bez komentarza. Newsowy mistrz klawiatury od siedmiu boleści.

    Oczywiscie :-) Mi to po prostu zwisa i powiewa, moze stac tam i 15 masztow
    FR, tylko po co wydawac pieniadze na kampanie przekonywujace ludzi do FR
    skoro sa takie kwiatki jak w tym miejscu? Widzisz problem we mnie i innych
    co nie zglaszaja a ja sie pytam kto ta droge odbieral i dopuscil do ruchu?
    Tu juz problemu nie widzisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2013-09-18 14:46:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 12:49:31 +0000 (UTC), AZ

    > Ktorym zachodzie? Konkretnie i bez sciemniania.

    Szwajcaria.

    > Czy moze kolega kolegi szwagra ci opowiadal jak jechal kupowac bepiatke w tedeiku?

    Ile ten tekst dodał ci punktów do męskości?

    > To przyjada i zaloza na niego nowy worek na smieci? :-)

    Może gdybyś napisał, to byś się możę przekonał. Niestety jedyne co
    potrafisz, to jak większość polaczków, jedynie przytruwać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2013-09-18 14:49:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Na ekspresówce nie da się jechać 200/h? Nie chcę cię martwić, ale na
    > zachodzie to nawet na autostradach (łolaboga!) stawiają radary.

    Ktorym zachodzie? Konkretnie i bez sciemniania. Czy moze kolega kolegi szwagra
    ci opowiadal jak jechal kupowac bepiatke w tedeiku?

    Fotoradar ma byc prawidlowo oznakowany albo ma go nie byc. Proste i klarowne.

    > Przynam, że problemu trzeba szukać w ludziach jeżdżących po drogach i tam
    > też szukać zagrożenia. Bzdurą jest twierdzenie, że maszt stwarza zagrożenie
    > tylko samym faktem, że zmusza jakiegoś debila do hamowania.

    Ale po co stwarzac chore sytuacje tego typu skoro mozna ich w latwy sposob
    uniknac? Malo tego, ze jezdzi tam pelno zagubionych co to z lewego skrecaja
    w prawo to jeszcze hamuja ostro bo zobaczyli FR.

  • 27. Data: 2013-09-18 14:54:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 12:44:04 +0000 (UTC), AZ

    > Nie pisalem w tej sprawie, po prostu wyleczylem sie z pisania do urzedow
    > i wiecznie wysylania mnie na drzewo. Nie mam na to czasu ani checi.

    Czyli nawet nie spełniłeś absolutnego minimum którym się tak ładnie
    pochwaliłeś.

> [...]
    > co nie zglaszaja a ja sie pytam kto ta droge odbieral i dopuscil do ruchu?

    Widzę. Dlatego właśnie zgłaszam. Bez względu na to czy zostanę spuszczony
    na drzewo, czy nie. W przeciwieństwie do ciebie, gościa co dużo truje i
    tyle ma do powiedzenia, a mało robi żeby coś zmienić. Takich jak ty, co
    mają wszystko w dupie, jest na pęczki -- i przez takich jak ty, urzędasy
    mają zapewniony święty spokój.

    --
    Pozdor Myjk

  • 28. Data: 2013-09-18 14:55:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Mam metodę. Jednak bez sensu jest ją wprowadzać, bo na niektórych żadne
    > tłumaczenie nie zadziała. Wszelkie kampanie "lekcyjne" na typowych
    > polaczków

    A ty to kim jestes jak nie typowym polaczkiem? No i czemu jeszcze tutaj
    siedzisz zamiast mieszkac w cywilizacji na zachodzie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2013-09-18 15:02:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Mam metodę.

    To się nią pochwal.

> [...]
    > polaczków to wyrzucanie kasy w błoto. Na większość z nich działa
    > tylko czyszczenie kieszeni, zniszczone auto, zniszczone zdrowie czy

    Problem w tym, że przez niepotrzebne słupki cierpią nie debile tylko
    zupełnie normalni. A sprowadza się to do NADMIARU znaków, ograniczeń w
    idiotycznych miejscach i utraty szacunku dla zakazów tymi znakami
    stanowionych. Stąd potem podejrzenie, że być może na ekspresówce jakiś
    idiota postawił pomiędzy pięcioma innymi znakami ograniczenie, które
    niemastah (bo przecież mastahy widzą wszystkie znaki) i fotoradar chce
    napaść na portfel.

    > Owszem, też cierpię z tego powodu, ale do czasu ucywilizowania tłumoków
    > jestem w stanie to przełknąć. Innej opcji NIE MA.

    Ależ jest bardzo prosta - usunięcie zbędnego słupka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2013-09-18 15:05:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    > Szwajcaria.

    Facet. Co porównujesz? Kraik wielkości większego powiatu, który się na
    zębach pomordowanych w czasie wojny Żydów wzbogacił z całkiem sporym
    krajem w środku Europy, który na wojnie tylko stracił?

    U nich z jednego końca na drugi można piechotą w dzień przejść i
    faktycznie zapierdalanie sensu nie ma bo i tak najwięcej czasu zajmuje
    dojście do samochodu i wejście/wyjście z niego.

    [...]

    (uprzedzając: przesada to taka figura retoryczna)

    --
    Best regards,
    RoMan