  • 31. Data: 2013-09-18 15:06:05
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-18, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Szwajcaria.

    A wiec to jest ten przez ciebie szeroko rozumiany zachod. Rozumiem.

    > Ile ten tekst dodał ci punktów do męskości?

    Nic, ale sie przynajmniej usmiechnalem :-)

    > Może gdybyś napisał, to byś się możę przekonał. Niestety jedyne co
    > potrafisz, to jak większość polaczków, jedynie przytruwać.

    No i pokazales, ze jestes typowym buraczanym chamem co to mu sie
    wydaje, ze jest panem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2013-09-18 15:08:30
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 15:02:16 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > To się nią pochwal.

    Toć przecież napisałem.

    > Problem w tym, że przez niepotrzebne słupki cierpią
    > nie debile tylko zupełnie normalni.

    Żadne odkrycie.

    > A sprowadza się to do NADMIARU znaków, ograniczeń w
    > idiotycznych miejscach i utraty szacunku dla zakazów tymi znakami
    > stanowionych. Stąd potem podejrzenie, że być może na ekspresówce jakiś
    > idiota postawił pomiędzy pięcioma innymi znakami ograniczenie, które
    > niemastah (bo przecież mastahy widzą wszystkie znaki) i fotoradar chce
    > napaść na portfel.

    Ale wyjaśnij, co jest takiego szczególnie "mastahowego" w ogarnieciu znaków
    prędkości?

    > Ależ jest bardzo prosta - usunięcie zbędnego słupka.

    Metoda prosta na jedno miejsce. Problem jest "nieco" szerszy -- bo jak taki
    debil nie skasuje się (czy kogoś) w tym miejscu, to skasuje w innym.

    --
    Pozdor Myjk

  • 33. Data: 2013-09-18 15:15:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 13:06:05 +0000 (UTC), AZ

    > A wiec to jest ten przez ciebie
    > szeroko rozumiany zachod. Rozumiem.

    No tak, typowe. Jak warunek nie pasuje, to trzeba go zmienić.

    > Nic, ale sie przynajmniej usmiechnalem :-)

    Czyli nadal masz mało, jak miałeś wczesniej. ;)

    > No i pokazales, ze jestes typowym buraczanym chamem
    > co to mu sie wydaje, ze jest panem.

    Na szczęście do ciebie mi jeszcze daleko.

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2013-09-18 15:19:57
    Od: "Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal" <M...@w...pl>

    > tłumaczenie nie zadziała. Wszelkie kampanie "lekcyjne" na typowych
    > polaczków to wyrzucanie kasy w błoto. Na większość z nich działa tylko

    No i za tych "polaczków", masz w ryj, tłumoku, szwabski cwelu i żydowski
    sługusie!

    --
    Dla mnie autorytetem jest pan Adam Michnik i cała redakcja Gazety Wyborczej,
    to dzięki nim właśnie nie muszę w ogóle myśleć samodzielnie!

    Miranda

  • 35. Data: 2013-09-18 15:20:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Facet. Co porównujesz? Kraik wielkości większego powiatu, który się na
    > zębach pomordowanych w czasie wojny Żydów wzbogacił z całkiem sporym
    > krajem w środku Europy, który na wojnie tylko stracił?

    Żeś przyłożył jak dzik w sosnę w dębowym lesie...

    (...)
    > (uprzedzając: przesada to taka figura retoryczna)

    To nie przesada, tylko nurzanie się w oparach absurdu z braku
    argumentów. FR spotkasz też na autostradach w innych państwach.
    W zależności od okoliczności itd.

  • 36. Data: 2013-09-18 15:21:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Drugie przejscie, tez bez swiatel, ale za to z FR. Jest tam jeszcze slad
    > po jakims dzwonie ze 2-3 tygodnie temu. Ktos zna szczegoly i moze
    > opowiedziec jak to FR znakomicie poprawil bezpieczenstwo?

    Widocznie FR nie jest nabity i wszyscy dobrze o tym wiedza, dlatego
    zapierdalaja

  • 37. Data: 2013-09-18 15:25:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Od dawna wiadomo ze FR poprawiaja bezpieczenstwo. Po drugiej stronie
    > na Trasie Torunskiej stoi pusty zolty masz FR na srodku, pomiedzy
    > nitkami ekspresowki. Na jezdni czarne krechy po hamowaniach. Poprawa
    > bezpieczenstwa widoczna - jadacy ekspresowka >120 hamuje nagle
    > z pedalem w podlodze na prostej drodze. Widywalem idiotow co hamowali
    > do 50.

    Torunka to nie Pulawska, gdzie masz swiatlo co 300m. i wiadomo, ze mnostwo
    FR powinno zniknac, np wlasnie ten na Torunskiej. Na pulawskiej do Piaseczna
    to FR powinien byc na kazdych swiatlach gdzie jest do 50km/h, no ale tam sa
    po 3 pasy to ludzie zapieprzaja niejednokrotnie po 2 paczki.

  • 38. Data: 2013-09-18 15:26:55
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-09-18 15:21, Czesław Wiśniak pisze:

    > Widocznie FR nie jest nabity i wszyscy dobrze o tym wiedza, dlatego
    > zapierdalaja

    Nie, nie "zapierdalają". Znaczy tacy też się trafiają, a FR pojawił się
    miedzy innymi dlatego, by takowych trochę uspokoić, by ludzie mogli
    względnie bezpiecznie przejść przez pasy, by można było przejechać
    przez skrzyżowanie, zawrócić itd. Jakoś to zrobić trzeba - świetnie
    się sprawdza :)

  • 39. Data: 2013-09-18 15:32:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 18 Sep 2013 15:05:57 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Facet. Co porównujesz?

    Stwierdzam fakt ustawienia FR na autostradzie. Nie ma większego znaczenia
    gdzie (w końcu każdy przykład który podam, spotka się z identyczną reakcją
    kogoś, kto FR uważa za zło).

    > Kraik wielkości większego powiatu, który się na
    > zębach pomordowanych w czasie wojny Żydów wzbogacił z całkiem sporym
    > krajem w środku Europy, który na wojnie tylko stracił?

    W Austrii też soją FR na autostradach. Ale oni też się na żydach
    wzbogacali, też można przejść piechotą wszerz -- to równie bezsensowny
    przykład.

    --
    Pozdor Myjk

  • 40. Data: 2013-09-18 16:06:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Myjk,

    [...]

    > Ale wyjaśnij, co jest takiego szczególnie "mastahowego" w ogarnieciu znaków
    > prędkości?

    I to jest wreszcie szczere wyznanie mastaha - jesteś góró, który nigdy
    na drodze się nie gubi. A zatem wyobraź sobie, że nie wszyscy są
    takimi samymi góró a i twoja górówatość kiedyś się skończy. I sam, na
    własnej skórze się przekonasz, że jednak da się nie zauważyć jakiegoś
    znaku.

    > Metoda prosta na jedno miejsce. Problem jest "nieco" szerszy -- bo jak taki
    > debil nie skasuje się (czy kogoś) w tym miejscu, to skasuje w innym.

    Jakoś na szczęście w Polsce nie stawia się masowo fotoradarów na
    ekspresówkach w miejscach bez ograniczeń. Na szczęście.

    --
    Best regards,
    RoMan