-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
Date: Wed, 18 Sep 2013 21:28:06 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 56
Message-ID: <l1cusa$5p9$1@usenet.news.interia.pl>
References: <l1buq5$1ta$1@usenet.news.interia.pl> <l1c125$lha$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-72-211-150.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1379532490 5929 89.72.211.150 (18 Sep 2013 19:28:10
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Sep 2013 19:28:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <l1c125$lha$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505156
[ ukryj nagłówki ]
Powitanko,
> Kiedy były te worki, jakieś szczegóły? Bo wiesz, ja znam Twoje
> rewelacje:>
Kilka lat temu. 2 mlode dziewczyny. Przejezdzalem tamtedy dlugo po
fakcie. Tyle wiem.
> Osobiście nie mam nic przeciwko światłom na przycisk, ale
> nie wiem czy to jest odpowiednie rozwiązanie w tym miejscu.
Jest bardzo dobre wszedzie i zawsze. Jesli ludzie przyzwyczaili sie, ze
trzeba nacisnac przycisk, by sie drzwi autobusu otworzyly, to nie widze
powodu, by nie mieli ogarnac przycisku wlaczajcego zielone.
> Czego by nie mówił to niestety większość wypadków wygląda podobnie
> - jeden pas stoi, piesi wchodzą, a drugim potrafią po płetwach
> przejechać. Przecież można przycisnąć i zatrzymać się na następnych
> światłach.
Dokladnie tak to wyglada. Niestety. Tylko miszcza chroni kawal blachy, a
pieszego ubranie.
> Powtarzasz się - FR w tym miejscu znakomicie poprawił bezpieczeństwo
> pieszych, przy okazji upłynniając skrzyżowanie.
A probowales tamtedy przejsc? Ja robiac zdjecia do artykulu
przechodzilem pare razy po tych pasach. Bezpiecznie sie nie czulem. To
sa 3 pasy, dodatkowo przed FR robi sie gesciej, wiec trudniej zauwazyc
pieszego.
No i te slady po dzwonie, mam nadzieje, ze jakis pieszy nie zostal
zgarniety, slady koncza sie na wysepce.
Z tym uplynnieniem poprzez spowolnienie to czesto powtarzany dowcip.
Ci co czekaja na mozliwosc skretu w lewo jadac w kierunku Piaseczna
bardzo sa zrelaksowani czekajac az te kilka samochodow zamiast przemknac
80km/h jak prawie wszyscy po minieciu FR, zwalniaja do <50 i jaaada,
jaaada.
> Nie wspomnę o tym,
> że tam jest teren zabudowany, dwa przystanki autobusowe,
No to faktycznie zabudowany - dwoma przystankami;-)
> a z przejścia
> nie korzystają tylko chomiki.
No wlasnie.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.13 21:39 Pawel O'Pajak
- 18.09.13 21:55 Artur Maśląg
- 18.09.13 22:07 masti
- 18.09.13 22:31 Myjk
- 19.09.13 11:04 Myjk
- 19.09.13 12:32 robot
- 19.09.13 13:49 Pawel O'Pajak
- 19.09.13 14:08 Pawel O'Pajak
- 19.09.13 14:13 AZ
- 19.09.13 15:08 Artur Maśląg
- 19.09.13 15:28 Myjk
- 19.09.13 15:34 Myjk
- 19.09.13 16:55 J.F
- 19.09.13 17:39 Shrek
- 19.09.13 17:58 Pawel O'Pajak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-17 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-17 Odśnieżanie samochodu
- 2025-02-17 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-17 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Pompiarze...
- 2025-02-16 PV teraz