  • Data: 2013-09-18 21:39:38
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Przecież sam napisałeś, że nie wiedzą z jaką prędkością mogą się poruszać.
    > Pytam się wiec czy sugerujesz, że powinno być więcej znaków.

    Na zachodzie, ktory tak ubostwiasz, nikt na prostej drodze bez
    skrzyzowan i przejsc nie stawia w srodku lasu ograniczenia do 40.
    Kierowca jadac tam po okreslonej kategorii drogi wie, ze ograniczenie
    jest takie, a nie inne i zwykle uzasadnione.
    U nas znak postawiony od czapy, kilkadziesiat znakow na km, ograniczenie
    do 50, 5 m dalej do 70, za chwile znow do 50, nikogo nie dziwia. Reakcja
    polskiego kierowcy na wspomniany FR jest uzasadniona podejrzeniem, ze
    sie przeoczylo wlasnie taki znak.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa