  • Data: 2013-09-18 21:55:35
    Temat: Re: Moja "ulubiona" ulica Pulawska (DC)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-18 21:28, Pawel O'Pajak pisze:

    > Powitanko,

    > Kilka lat temu. 2 mlode dziewczyny. Przejezdzalem tamtedy dlugo po
    > fakcie. Tyle wiem.

    Precyzja powala - czyli kilka lat po wypadku napisałeś o tym na
    pms? Nie tak dawno tam fruwało BMW z prędkością ~200km/h.
    3 worki :>

    > Jest bardzo dobre wszedzie i zawsze.

    Nieprawda.

    > Jesli ludzie przyzwyczaili sie, ze
    > trzeba nacisnac przycisk, by sie drzwi autobusu otworzyly, to nie widze
    > powodu, by nie mieli ogarnac przycisku wlaczajcego zielone.

    Aha, a ruch to ma się zatrzymywać co chwilę, choć światła tuż
    przed i tuż za. Znaczy dodatkowo zrobimy surprise kierowcom,
    którego nie lubisz i o tym szeroko piszesz.

    > Dokladnie tak to wyglada. Niestety. Tylko miszcza chroni kawal blachy, a
    > pieszego ubranie.

    No proszę, czyli jednak debile w samochodach są winni.

    > A probowales tamtedy przejsc?

    Tak. Przed instalacją FR i po.

    > Ja robiac zdjecia do artykulu
    > przechodzilem pare razy po tych pasach. Bezpiecznie sie nie czulem. To
    > sa 3 pasy, dodatkowo przed FR robi sie gesciej, wiec trudniej zauwazyc
    > pieszego.

    Jakoś ludzie nie narzekają i zagęszczenie im nie przeszkadza. Wcześniej
    to był hardcore jak się tamtędy chciało przejść i nawet wyglądało na
    pusto :>

    > No i te slady po dzwonie, mam nadzieje, ze jakis pieszy nie zostal
    > zgarniety, slady koncza sie na wysepce.

    Poszukaj informacji o tym zajściu.

    > Z tym uplynnieniem poprzez spowolnienie to czesto powtarzany dowcip.

    To nie dowcip. To fakt.

    > Ci co czekaja na mozliwosc skretu w lewo jadac w kierunku Piaseczna
    > bardzo sa zrelaksowani czekajac az te kilka samochodow zamiast przemknac
    > 80km/h jak prawie wszyscy po minieciu FR, zwalniaja do <50 i jaaada,
    > jaaada.

    Aha, znaczy jak nie było FR to rzadko kilka samochodów przemykało
    z prędkością 80km/h, a teraz to gęsto bo jadą 50km/h.
    Zajadów chyba dostanę :)

    > No to faktycznie zabudowany - dwoma przystankami;-)

    Przypadkiem tam stoją i przypadkiem tam ludzie wysiadają/wsiadają.

    > No wlasnie.

    Cieszę się, że się ze mną zgadzasz :)