  • Data: 2011-07-11 10:04:54
    Temat: Re: Moja przygoda z fotoradarem (DK2)
    Od: venioo <p...@o...eu.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-11 00:32, kogutek pisze:
    > Tylko idiota
    > może podziwiać niemieckie autostrady. Fakt, mają dużo. Zaczęły masowo
    > powstawać jak Hitler doszedł do władzy. Wyobraź sobie że jesteś niemieckim
    > rolnikiem, przychodzi urzędnik i informuje Cie że zabiera kawał pola na
    > autostradę. Masz dwa wyjścia. Zgodzić się i dostać kasę jaką dają, albo się
    > nie zgodzić i wylądować w obozie pracy razem z rodziną. Dużo dróg i autostrad
    > zbudowali u nich również Polacy w ramach robót na rzecz III Rzeszy oraz
    > więźniowie obozów koncentracyjnych. Tacy jednorazowi robotnicy z założenia
> [...]

    Pozwole sobie zauwazyc, ze wojna sie skonczyla ponad 60 lat temu, a co
    jade do Niemiec to tam sie buduje, buduje, buduje... A u nas nagle
    Euro2012 i wielki zryw. Podatek od samochodu byl, wliczono w paliwo zeby
    ci co duzo jezdza mieli wiekszy wklad, zeby pieniadze szly na budowe
    drog, wprowadzono winiety bo samochody ciezarowe niszcza drogi i
    potrzeba pieniedzy na budowe drog, oplata recyklingowa za wprowadzenie
    pojazdu na nasz obszar, zeby mozna bylo zezlomowac samochod, bo koszty
    utylizacji odpadow niebezpiecznych sa, podwyzka cen ubezpieczen, bo
    biedne ubezpieczalnie doplacaja do interesu, platne autostrady, budowane
    po czesci z panstwowych pieniedzy a bedace w rekach prywatnych. Teraz
    fabryka pieniedzy w postaci fotoradarow na kazdym kroku, rzekomo w celu
    poprawy bezpieczenstwa. Ostatni krzyk mody - system ViaToll do poboru
    myta. Ile jeszcze bedziemy dojeni? Ile sie damy, a jak historia pokazuje
    Polacy to narod jeleni. Cala Europa podziwia nas, jak ladnie z kryzysu
    wyszlismy. I dziwi sie jak. Normalnie - w wielu firmach obnizono ludziom
    pensje o 20-25%, na czas kryzysu, tylko kryzys sie skonczyl a pensje
    zostaly. W takiej Grecji czy Hiszpanii juz bylyby zamieszki na ulicach,
    spalone samochody i spladrowane sklepy...
    A takie pitolenie, jakim jestesmy biednym krajem to mozna miedzy bajki
    wlozyc. Jestesmy krajem zle zarzadzanym, ale na pewno nie biednym. Jak
    widac na licznych przykladach stac nas na najdrozsze drogi, najdrozsze
    stadiony, gowniane topienie pieniedzy w tzw. inwestycjach - mianem tym
    zwyklo sie okreslac wszystko, na co poszlo >10tysPLN, chociaz inwestycja
    to wydatek dajacy nadzieje na zyski w przyszlosci. Jeszcze ze dwa-trzy
    pokolenia wymra, zanim wyzbedziemy sie narodowego cwaniactwa,
    dorobkiewiczostwa, czy po prostu nazywajac rzeczy po imieniu -
    zlodziejstwa. Niestety. Ale to juz zaczyna sie robic OT.

    venioo
    Sprzedam Alfa Romeo 156
    gg:198909