  • Data: 2013-01-31 00:17:10
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Nie fizycznie, palmtop doszedl w smartfonie. To i calosc jest nieco
    > bardziej skomplikowana niz Bratek.

    Calosc moze tak. Ale skoro jest dedykowana apka Dialer to dlaczego
    mialoby to miec jakis wplyw? Dodanie obslugi poczty, otwierania PDF-w
    nijak nie wplywa na apke do dzwonienia.

    Klikam sluchawke jako jedna z wielu opcji, i na tym koncza sie nowosciw
    aspekcie dzwonienia.

    > Szczerze? Boli mnie, ze Android niespecjalnie ma konkurencje. iOS w
    > odwrocie, WP... Ekhm ;) A jak nikt nie goni, to się obrasta tluszczem. :(

    Ano wlasnie.

    > Apple tez lubi dane userow, WP nie wiem (ale co oni tam tego nazbieraja...)

    Tez lubia. Przykladem windows 8 gdzie mozna zalozyc logowanie kontem
    liveID. Mam Pro to mialem opcje "offline" ;) Ale kto wie, czy Windows 9
    nie bedzie mial jedynej slusznej opcji.

    > Dzwoniles kiedys z telefonu z tarcza? Naprawde bylo wygodniej? A
    > przeciez bylo tak samo?

    Dzwonilem z telefonu na przyciski. Bylo wygodnie. Teraz mam telefon bez
    przyciskow. JEst niewygodnie.