  • Data: 2013-01-31 00:23:43
    Temat: Re: Moj pierwszy smartfon z androidem...
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Echh, Androidziarzu polroczny... Menu/Settings/About phone/Phone
    > Identity.

    Wirzialem, ze na T i... pomylilem sie. SX Miro ;)

    > Ja nie kazdemu doradzam Linuksa. Po przejsciu przez ten watek polecilbym
    > Ci Windowsa. Do Linuksa jednak jakies minimalne zacięcie do dlubniecia
    > jest potrzebne, Ty go za diabła nie przejawiasz.

    A widzisz, uzywam Minta i Ubuntu jako desktopy. Uzywam wielu innych (ale
    tylko konsole).

    > [...]
    >
    > No i OK. Fajnie. Ale trafiles na kijowy dialer, a glownie chcesz
    > dzwonic. Na propozycje rozwiazania (update calosci, inne dialery)
    > strzelasz jakies dziwne fochy. Dawno tu nie bylo takiego modela
    > (przynajmniej spoza mojego KFa ;-))

    No bo strzelam focha. Tyle sie naczytalem jakie boskie te plaszczaki z
    dotykiem boskiego androida (jak zwykle sceptycznie dzielac zachwyty
    przez 10), a tu taka wtopa na starcie - podstawowa apka do wymiany :)

    > A tak juz zupelnie z ciekawosci -- w tej E52 tez od poczatku na defaultach
    > jechales? Czy dopiero teraz masz taka awersje do dopasowania elastycznego
    > urzadzenia pod siebie?

    Wlasciwie nie pamietam, zebym musial tam zmieniac cos poza thematem
    kolorystycznym i dzwonkami :)

    No a juz na pewno nie mialem takich problemow na domyslnych ustawieniach
    z dzwonieniem i esemesowaniem. Tam po prostu od poczatku bylo wygodnie.
    Bylo mega wygodnie na e50, potem wygodniej na e51, potem mega wygodnie
    na e52.

    Mozna powiedziec - kawal historii i obserwacji jak dobra/doskonala
    obsluga urzadzenia staje sie coraz doskonalsza.

    Mysle, ze z Andkiem bedzie tak samo, za 5-6 lat bedzie wygodny takze w
    podstawowych funkcjach telefonu. :) Obecnie jest wygodny w podstawowych
    funkcjach komputera.