  • 41. Data: 2009-11-23 15:59:20
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Użytkownik "cichybartko" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > A kto to jest ZPAF? ;)

    prawie jak sekta, z tym że prawie robi wielką różnicę ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 42. Data: 2009-11-23 16:12:12
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-23 14:29:37 +0100, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > to samo miałem napisać, g tam a nie LDRy... :)

    <http://www.flickr.com/photos/yreist/3885563092/in/p
    ool-42521365@N00>
    A to wygląda, jak źle wywołany negatyw.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2009-11-23 16:20:56
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-23 00:17:12 +0100, dominik <n...@d...kei.pl> said:

    > To co wy forsujecie

    Nie wiem, czy zauważyłeś, ale tu nikt niczego nie forsuje.
    Qba, zaczął się bawić. Ktoś inny to podchwycił. Gdzie tu forsowanie?

    W ciągu najbliższego roku, jest nadzieja, na jedno ql zdjęcie.

  • 44. Data: 2009-11-23 16:23:25
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-23 14:47:11 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > O, sam Autor :)))
    > http://www.pbase.com/hfoto/image/35801730

    Ale brzydkie. Kolorowe, nasycone, wyraźne. Błeeeee.

  • 45. Data: 2009-11-23 16:27:35
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-11-23 10:59:38 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > To może jakiś konkurs na najmarniejsze zdjęcie, prezentujące dowolną
    > technikę? :)

    Ale musi:
    1. jedno zdjęcie.
    2. bez słów i tytułu, prezentować 100% możliwości techniki.

    Wygrywa ten, kto osiągnie najwyższy procent z p. 2.

  • 46. Data: 2009-11-23 17:03:24
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > pokasz fotki w końcu...- Zitierten Text ausblenden -

    co cie interesuje ?

    ja lubie samoloty , ale nie wiem czy lubisz ?

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5352437447432918514

  • 47. Data: 2009-11-23 17:17:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Nov., 18:03, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > co cie interesuje ?
    >
    > ja lubie samoloty , ale nie wiem czy lubisz ?
    >
    > http://picasaweb.google.at/fotografie25/Fotki#slides
    how/5352437447432...

    przypomnialem sobie - znalazlem cos w ldr , gdybys samolotow nie lubil
    to moze okrety.

    http://picasaweb.google.at/firebird2222/Krajobraz#sl
    ideshow/5252063287842535074

  • 48. Data: 2009-11-23 17:35:13
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    how/5352437447432..
    > przypomnialem sobie - znalazlem cos w ldr , gdybys samolotow nie lubil
> [...]

    O, zdjecie :) Napewno Twoje? ;)

  • 49. Data: 2009-11-23 20:35:34
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 23 Nov., 18:35, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w
> [...]

    moje zdjecie mam w dowodzie osobistym
    ja tylko te popelnilem i odkad je pokazalem staly sie ogolnoswiatowym
    dobrem kulturowym calej ludzkosci.

  • 50. Data: 2009-11-23 20:49:36
    Temat: Re: Re: Mój LDR
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 23 Nov 2009, JA wrote:

    > Ale musi:
    > 1. jedno zdjęcie.
    > 2. bez słów i tytułu, prezentować 100% możliwości techniki.
    >
    > Wygrywa ten, kto osiągnie najwyższy procent z p. 2.

    ...a zamierzenie autora opublikowane w postaci zaszyfrowanej?
    (aby po wszystkim sprawdzić, czy aby nie miał na myśli zupełnie
    innej techniki ;))

    pzdr, Gotfryd