  • Data: 2009-11-23 09:07:35
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 Nov 2009 00:17:12 +0100, dominik napisał(a):

    > Mam
    > też poważne obawy czy mając kliszę również byście zrobili takie ujęcia, a
    > tym bardziej potem skanowali je, obrabiali i wrzucali do sieci.

    Jakuba zawsze fascynowały takie zdjęcia. Pamiętam jak zachwycał się
    zdjęciami Taidy. Zresztą nawet ma je na swojej stronie (skany ze slajdów)
    http://www.skanowanie.com.pl/html/tt01.html (i następne)
    Zresztą na stronie są też "LDR-owe" zdjęcia Jakuba z 2004 - robione "na
    kliszy".

    Ja tam akurat lubię większe kontrasty
    http://www.pbase.com/hfoto/puszczan (miniplenerek z Kubą i Markiem
    Dyjorem).