  • Data: 2009-11-23 12:56:58
    Temat: Re: Mój LDR
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:
    > HDR jest popularną techniką, dodatkowo wzbogacany często o elementy,
    > które sprawiają, że obrazki są odrealnione i nierzeczywiste. Dla
    > niektórych kontrowersyjne, ale ma to swój urok. To co wy forsujecie nie
    > ma ani uzasadnienia w obrazie, ani też w ograniczeniach sprzętowych. To
    > raczej jakiś naiwny bunt przeciw czemuś.

    Lubisz wyraźne podziały? Czy w muzyce też lubisz wyraźny podział na
    szufladki?

    > Szczególnie za to niepokojące jest to, że zamiast wykorzystać mgłę do
    > tego by pokazać klimat jakiegoś miejsca, oddać atmosferę łąki czy też
    > lasu - robisz zdjęcie tylko po to, żeby było przeciwieństwo HDR. Zdjęcie
    > samo w sobie jest wyjątkowo marne, zresztą Jakubowe też nie są jakieś
    > super.

    Mówisz oczywiście o swoich osobistych odczuciach ;)

    > Oczywiście pewne zabawy fotograficzne są bardzo interesujące, np. zabawa
    > w "wyjdź na miasto i w ciągu godziny zrób dobry portret" - przy kilku
    > osobach można całkiem nieźle się pobawić, sprawdzić, a i czegoś nauczyć

    A ten portret koniecznie zdraganizować ;) albo przynajmniej papierowa
    głębia ostrości ;). Znowu mówisz o swoich osobistych odczuciach i
    oczekiwaniach.

    > itd. To rozwija w pewien sposób, ale o ile uczestniczy podchodzą
    > poważnie do tematu, starają się, a nie robią zdjęcia z nudów i
    > zastanawiają się co przypiąć z zdjęć żeby jakkolwiek pasowało z
    > strzelonych z nudów ujęć. Mam też poważne obawy czy mając kliszę również
    > byście zrobili takie ujęcia, a tym bardziej potem skanowali je,
    > obrabiali i wrzucali do sieci.

    A jaki sens ma w ogóle rozgraniczanie na technologie poza leczeniem
    kompleksów ;). Uważasz że Jackson Pollock powinien był sam przygotowywać
    farby by być autentycznym, bo tak się robiło wieki temu w pracowniach
    malarskich.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.