  • Data: 2011-05-13 14:23:04
    Temat: Re: Modemy usb - porównanie?
    Od: "PL" <P...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Obsługiwanymi standardami. Im obsługuje ich więcej tym lepiej, .
    jadryś: masz na myśli oznaczenia HSDPA i HSUPA, ewentualnie
    najnowsze HSPA+, czy coś innego?

    .> I często gniazdem wejściowym na antenę zewnętrzną.
    Ale chyba nie każda antena pasuje do każdego gniazda.
    Czym się więc w tym wypadku kierować?

    > A kierowałem sie zgodnością z > laptopem do którego jest zamontowany.
    > Dzięki temu nic mi nie wystaje z portów USB i laptopa da się naprawdę
    > używać z 3G.
    Ja mam 3 porty USB w laptopie, jeden zajęty przez mysz, ale wszystkie
    tak usytuowane, że albo z lewej, albo z prawej musiałby taki modem
    odstawać. Chyba, że piszesz o modemie o jakimś nietypowym kształcie.
    Ponadto nie rozumiem, co ma odstawanie wspólnego z używaniem 3G.
    Czy mógłbyś napisać coś więcej?

    > W dodatku antena jest obok LCD, więc pisząc na nim nie
    > zakłócam odbioru własnymi rękami, tak jak to często się dzieje w przypadku
    > portów USB z boku laptopa.
    Pytanie jak poprzednio - jak udało Ci się to osiągnąć?

    Pozdrowienia
    Piotr