  • 1. Data: 2011-05-11 09:55:44
    Temat: Modemy usb - porównanie?
    Od: "Ewa" <E...@a...com>

    Który z obecnie popularnych na rynku modemów usb
    jest zadowalająco odporny na spadek mocy sygnału
    i na krótki zanik sygnału?
    Jakieś porównanie modeli pod tym względem?

    Ewa

  • 2. Data: 2011-05-12 06:24:54
    Temat: Re: Modemy usb - porównanie?
    Od: "Ewa" <E...@a...com>

    > Który z obecnie popularnych na rynku modemów usb
    > jest zadowalająco odporny na spadek mocy sygnału
    > i na krótki zanik sygnału?
    Czy nikt kupując modem nie interesuje się jego
    podstawową cechą jaką jest w/w odporność?

  • 3. Data: 2011-05-12 06:32:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 May 2011 08:24:54 +0200, Ewa wrote:
    >Czy nikt kupując modem nie interesuje się jego
    >podstawową cechą jaką jest w/w odporność?

    Ewo, interesowac to sie mozesz, i co - myslisz ze znajdziesz rzetelne
    dane ? A moze masz laboratorium zeby uczciwie przetestowac ?

    Siec gsm jest projektowana na mobilnego uzytkownika, ktory spadkow i
    zanikow bedzie doswiadczal .. ale wyjdzie jak wyjdzie.

    J.

  • 4. Data: 2011-05-12 06:44:15
    Od: "Ewa" <E...@a...com>

> [...]
    > Siec gsm jest projektowana na mobilnego uzytkownika, ktory spadkow i
    > zanikow bedzie doswiadczal .. ale wyjdzie jak wyjdzie.

    Na pierwszy rzut oka masz rację, ale po głębszym zastanowieniu się
    myślę, że jednak nie masz. Bo to co napisałeś można by odnieść
    do wszystkiego. A tak chyba jednak nie jest.
    Ponadto poszczególni użytkownicy mają swoje doświadczenia i ktoś
    mógłby napisać: kupiłem modem XXX i sprawuje się w różnych
    miejscach (np. w pomieszczeniu, poza pomieszczeniem) bardzo
    dobrze lub bardzo źle.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 5. Data: 2011-05-12 07:45:00
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    http://pclab.pl/art42363-20.html

  • 6. Data: 2011-05-12 08:01:16
    Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

    W dniu 2011-05-12 09:45, Lebowski pisze:

    > http://pclab.pl/art42363-20.html

    PS
    Ja uzywalem Huawei E182, E1750, a obecnie mam E5.
    Jesli chodzi o odpornosc na zanik sygnalu, to nie odczulem nigdy zadnej
    roznicy pomiedzy nimi - czyli sygnal mi nie zanikl w zadnym
    pomieszczeniu ani samochodzie, ale ja ich uzywalem, a nie testowalem.
    Natomiast obecnego Huawei E5 nie zamienilbym juz chyba na zaden pod
    wzgledem wygody uzytkowania. Mam teraz taniego neta w kazdym kompie i
    telefonie bez zadnych kombinacji. W dodatku zawsze moge polozyc go sobie
    na oknie i miec najlepszy sygnal w kazdym urzadzeniu, ktorego uzywam.

  • 7. Data: 2011-05-12 11:39:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa" <E...@a...com> napisał w

    > Na pierwszy rzut oka masz rację, ale po głębszym zastanowieniu
    > się
    > myślę, że jednak nie masz. Bo to co napisałeś można by odnieść
    > do wszystkiego. A tak chyba jednak nie jest.

    A tak wlasnie jest.
    Przy glupim mlotku producent ci przeciez nie napisze "uwaga, raczka
    szybko wypada", tylko co najwyzej "przeznaczony do prywatnego
    uzytku domowego". A ty o urzadzeniu znacznie bardziej
    skomplikowanym, gdzie parametrow sa tysiace i nawet jakby je
    wszystkie spisac, to nie przeczytasz.

> [...]
    > mógłby napisać: kupiłem modem XXX i sprawuje się w różnych
    > miejscach (np. w pomieszczeniu, poza pomieszczeniem) bardzo

    Moglby, tylko jesli chcesz taka odpowiedz to powinnas o to zapytac
    :-)

    Poza tym z takiej jednej opinii to niewiele wynika - moze malo
    jezdzi, moze jezdzi tylko duzych miastach, a moze ma pomieszczenie
    blacha oblozone. Trzeba miec kilka do porownania bezposredniego ..
    albo bardzo duzo opinii o jednym wyrobie.

    J.

    P.S. Opona http://www.opony.pl/opony_pl/opinionsShow.aspx?idb=4

    Srednai jest, ale jak to sie dzieje ze jedni oceniajana 1 a inni na
    6 ?

  • 8. Data: 2011-05-12 12:19:38
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

> [...]
    >
    > P.S. Opona http://www.opony.pl/opony_pl/opinionsShow.aspx?idb=4
    >
    > Srednai jest, ale jak to sie dzieje ze jedni oceniajana 1 a inni na 6 ?

    Proste - opinie z szóstkami piszą wynajęci marketoidzi po 1zł za wpis.

    M.

  • 9. Data: 2011-05-12 13:14:00
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Marvin
    z dnia: 2011-05-12 14:19:

    > Proste - opinie z szóstkami piszą wynajęci marketoidzi po 1zł za wpis.
    Proste - opinie z jedynkami piszą wynajęci marketoidzi po 1zł za wpis.
    (tylko konkurencji) i cała ta opinia nadaje się o kant d...opony ;)

    Paweł

  • 10. Data: 2011-05-12 14:50:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 11 May 2011 11:55:44 +0200, Ewa napisał(a):
    > Który z obecnie popularnych na rynku modemów usb
    > jest zadowalająco odporny na spadek mocy sygnału
    > i na krótki zanik sygnału?
    > Jakieś porównanie modeli pod tym względem?

    Na pewno można odradzić "mydelniczkę", czyli Huawei E-220 - większego syfu
    chyba świat nie widział :) Pod linuxem jeszcze jakoś chodzi, ale "jakość"
    sterowników pod windows jest tak koszmarna że wygodniej jest przedyktować
    komendy komuś przez telefon niż podłączyć się do internetu tym szajsem ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944