  • 21. Data: 2011-01-18 12:28:20
    Temat: Re: Modem Play (wada fabryczna?)
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 12:31, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>
    wrote:

    > Przynajmniej przetestować modem w okolicy serwisu (co powyżej już
    > pisałem...)
    >
    > M.- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Tak zrobię, ale co jeżeli będzie działać?

    T.

  • 22. Data: 2011-01-18 12:31:14
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 13:21, Pan Piskorz <p...@b...pl> wrote:

    > Używałem e176 i objaw miałem taki, że czasem komputer nie wykrywał
    > modemu, modemową pamięć masową - tak.
    > Objaw był częstszy jak notebook pracował na baterii.
    > W domu zacząłem podłączać modem to aktywnego usb-huba i problem
    > niewykrywania stał się bardzo, bardzo sporadyczny.
    >
    > Obecny e173 nie stwarza problemów.
    > P.

    Mam 3 komputery w domu. Lapcia, nebooka i stacjonarny, a do tego
    jeszcze sprawdzałem na kolegi lapciu. Na wszystkich jest to samo.
    Muszę włożyć i wyjąć jakieś 10 razy (a do tego najlepiej wyjść z
    pokoju) zanim się zaloguję.

    Poproszę chłopaków o upgrade.

    T.

  • 23. Data: 2011-01-18 12:31:55
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Tue, 18 Jan 2011 11:51:40 +0000 Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    > Kolegów, znajomych, rodziny też oczywiście nie masz?

    Przecież by nie trafił do Usenetu gdyby miał.

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

  • 24. Data: 2011-01-18 12:33:27
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 12:51, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Kolegów, znajomych, rodziny też oczywiście nie masz?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    > uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    > Strybyszewski

    Wiem, że to jest dobry pomysł, żeby zrobić nagranie, ale chcę wybrać
    najprostszy sposób.

    Pójść tam, siemanko, taka i taka sprawa, dzięki bardzo, do widzenia
    (bez angażowania babci i dziadka :)

    T.

  • 25. Data: 2011-01-18 12:34:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pyton" napisał w wiadomości grup
    > Moi znajomi (za moją sugestią) kupili sobie Playa i oczywiście nie
    > mogli go uruchomić i oczywiście trzeba było wymienić modem (z nowego
    > na nowy :)
    >

    > Już więcej cię nie posłuchają.

    Dlaczego?

  • 26. Data: 2011-01-18 12:34:30
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 12:48, "pyton" <p...@o...no> wrote:
    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > plejowcy tak mają

    Jak do końca umowy jeszcze raz coś się zwali, to spadam z tej sieci.

    ;)

  • 27. Data: 2011-01-18 12:36:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:33:27 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

    > Pójść tam, siemanko, taka i taka sprawa, dzięki bardzo, do widzenia
    > (bez angażowania babci i dziadka :)

    to zabierz komputer i zademonstruj

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 28. Data: 2011-01-18 12:36:12
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 12:50, "pyton" <p...@o...no> wrote:
    > Użytkownik "Tomek" <t...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:08b8d7bb-77e1-4d5e-b36c-a892c0ada713@
    y19g2000prb.googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Moi znajomi (za moją sugestią) kupili sobie Playa i oczywiście nie
    > mogli go uruchomić i oczywiście trzeba było wymienić modem (z nowego
    > na nowy :)
    >
    > Już więcej cię nie posłuchają.
    > Skoro już sobie dyskutujemy:
    > jeszcze jedną rzeczą idiotyczna w tej sieci, jest brak możliwości
    > normalnego dzwonienia i smsowania z karty sim do internetu.
    > Zaraz oczywiście pojawi się tu baran o nazwie joter, który udowodni że
    > można to zrobić jakimś specjalnym telefonem sprowadzanym z Marsa i że to
    > ekstra i tak powinno być w każdej sieci.- Ukryj cytowany tekst -

    A gdzie na Marsie jest ten sklep? Masz jakiś namiar? ;)

  • 29. Data: 2011-01-18 12:42:14
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 13:36, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    > racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

    Tak zrobię, ale co jeżeli tam będzie działać?

    To jest pytanie.

    t.

  • 30. Data: 2011-01-18 12:48:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:42:14 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

    > Tak zrobię, ale co jeżeli tam będzie działać?

    to będzie znaczyło, że nie jest uszkodzony.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz