  • 31. Data: 2011-01-18 12:53:08
    Temat: Re: Modem Play (wada fabryczna?)
    Od: Tomek <t...@y...com>

    On 18 Sty, 13:48, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > to będzie znaczyło, że nie jest uszkodzony.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz
    > Marketplace" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

    O TO WŁAŚNIE CHODZI.

    A mimo tego muszę go włożyć i wyjąć conajmniej 10 razy, żeby zadziałał
    (u mnie).

    Czy mogę powiedzieć im coś mądrego i przekonującego, żeby tam sto razy
    nie jeździć?

    T.

  • 32. Data: 2011-01-18 12:55:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 04:53:08 -0800 (PST), Tomek napisał(a):

    > A mimo tego muszę go włożyć i wyjąć conajmniej 10 razy, żeby zadziałał
    > (u mnie).
    >
    > Czy mogę powiedzieć im coś mądrego i przekonującego, żeby tam sto razy
    > nie jeździć?

    może wystarczy sobie posprzątać w komputerze?

    PS. sygnaturki się wycina, cytaty się skraca.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS

  • 33. Data: 2011-01-18 13:17:29
    Od: Tomek <t...@y...com>

    Na trzech komputerach nie działa.

    Na lapciu, na netbooku i stacjonarnym.

    To jest to :(

    T.

  • 34. Data: 2011-01-18 14:03:33
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Tomek" <t...@y...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Na trzech komputerach nie działa.

    Na lapciu, na netbooku i stacjonarnym.

    To jest to :(

    Masz trzy komputery a nie stać cie na kamerkę? to może nakręć tą z
    lapcia albo netbucia

  • 35. Data: 2011-01-18 17:14:19
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/18/2011 01:28 PM, Tomek wrote:
    > On 18 Sty, 12:31, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"
    > <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.bef
    ore.replying>

    > Tak zrobię, ale co jeżeli będzie działać?

    Może sprawdź? (i może jeszcze przycinaj cytaty w cywilizowany sposób,
    żeby nie trzeba było poprawiać...)

    M.

  • 36. Data: 2011-01-18 17:16:54
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/18/2011 01:36 PM, Tomek wrote:
> [...]
    wiadomościnews:08b8d7bb-77e1-4d5e-b36c-a892c0ada713@
    y19g2000prb.googlegroups.com...

    > A gdzie na Marsie jest ten sklep? Masz jakiś namiar? ;)
    Zaraz za netykietą.

    M.

  • 37. Data: 2011-01-18 17:19:27
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 01/18/2011 12:41 PM, J.F. wrote:
    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)""
    >
    > A myslisz ze u innych bedzie lepiej ?

    > Co i jak - policjanta zaprosic zeby protokol p odpisal ?

    Jakkolwiek. Jakoś nigdy serwis nie robił mi problemu kiedy dostawali
    przyzwoity zapis błędnego zachowania sprzętu...
    (to bywał log tekstowy, bywały zdjęcia, bywała denonstracja na żywo...)

    M.

  • 38. Data: 2011-01-19 15:05:03
    Od: Maciek <m...@g...com>

    On 17 Sty, 22:21, Tomek <t...@y...com> wrote:

    > Pojechałem do serwisu, super, wymienili mi na "nowy". Teraz łączy się
    > co 10-ty raz

    Zapoznaj sie z http://wss.pl/frmThread.aspx?tid=70285
    Dotyczy to co prawda innego modemu ale da Ci to inne spojrzenie na...
    także własny komputer ;)

    M.