  • 11. Data: 2010-09-02 11:12:47
    Temat: Re: Moc stacji bazowych Play kontra W3
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "grin" i5o0g2$t7u$...@n...onet.pl

    > Aleś Ty tępy. Bzdury pisałeś, JF Ci prawdę napisał, a Ty z takim tekstem?
    > Dupek, krawaciarz, co przekroczył stopień swojej niekompetencji :-(

    Niestety tak. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-09-02 11:25:10
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > kogutek pisze:
    > (...)
    > wow! szczęką mi opadła do samej podłogi.

    > Czyli jak mikrofalówka ma 800W, to 1.5W do grzania potraw a 798.5W
    > pochłania.... wyświetlacz?

    > na ja bym sobie życzył zeby było chociaż co 600m. popatrz na btsearch
    > org jakie mamy pokrycie i to w najlepszych miastach.

    > na ile rozmów przewiduje sie jednego BTSa przy użytkwniach oddalonych o
    > 500m? 1000? bo jeżeli masz racje, to przy minimalnym obciążeniu (nocą)
    > "oblecą" całą polske 3 btsami!
    >

    > ToMasz
    Możesz mieć żarówkę bez oprawy. Taką o mocy 2kW. Będzie robiła że będzie bardzo
    widno. Jak przyłożysz do niej kartkę papieru to się zapali. I nic więcej. Ale
    możesz mieć źródło światłą 2kW o jednej częstotliwości. Możesz zrobić z niego
    bardzo cienką wiązkę. I tym źródłem światła przepalisz stal, diament, porcelanę.
    Przy fali elektromagnetycznej z zakresu radiowego używa się tylko innych "
    soczewek" niż dla fali elektromagnetycznej którą człowiek widzi. Nie obleci
    całej Polski. Nie ten zakres częstotliwości. Teoretycznie w zasięgu wzroku to
    działa. Jak zobaczysz stację bazową to się z nią połączysz. Jest jeszcze jedno
    ograniczenie. Stacja bazowa ma lepsze anteny. Co z tego że ona odbierze sygnał z
    bardzo oddalonego telefonu, jak telefon nie odbierze sygnału od niej. Jak włączę
    w komputerze opcję szukania sieci bezprzewodowych to wyskakuje czasami i
    kilkanaście. Niektóre są nie zabezpieczone. Raj na Ziemi. Net darmo. Mój
    komputer je widzi. Ale one go nie widzą. Do tanga trzeba dwojga w odległości nie
    przekraczającej długości.

  • 13. Data: 2010-09-02 11:42:12
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > niż weźmie -- jest to jedna z **trzech** zasad zachowania. :)
    > Bóg był oszczędny -- dał jedynie trzy (energii, pędu i momentu
    > pędu) zasady zachowania. Zysk anteny bierze sie nie ze złamania
    > praw Bożych, ale ze swoistego skupienia -- zawężenia wiązki. :)
    > Sumaryczna moc od tego nie wzrasta. :)

    > --
    >   .`'.-.         ._.                           .-.
    >   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Oczywiście ze nie może. Ale można kształtować wiązkę. Jak zapalisz 1 małą
    żarowkę, taką od latarki w dużym namiocie to praktycznie nic jaśniej się nie
    zrobi. Jak ją wsadzisz do oprawy z lusterkiem. Do latarki. To w nocy igłę w
    trawie znajdziesz. W tym miejscu gdzie będziesz świecił latarką z żarówką 0,5W
    będzie tak widno jak byś świecił żarówką bez żadnej oprawy ale mocniejszą
    kilkadziesiąt albo kilkaset razy. Czy to tak trudno zrozumieć? Szybki jesteś. W
    przeciągu kilku minut zdążyłeś iść do urzędu, pzreczytać co jest w dokumentach
    potrzebnych do postawienia stacji bazowej i odpisać. Wiesz co Ty dla mnie głupi
    jesteś a nie szybki.

  • 14. Data: 2010-09-02 11:49:03
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Inne pasmo (tak generalnie w uproszczeniu).
    Play to 2100 MHz, Plus to 900 / 1800 MHz.
    "Zwykle" im wyższa częstotliwość tym mniejsza moc.

  • 15. Data: 2010-09-02 12:07:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie mogę
    > napisać. Tak się umówiliśmy. Jak chcesz dowiedzieć się czy piszę

    A nie uczyli zeby czytac papiery zanim sie je podpisze ?
    Prawde piszesz - w papierach pewnie stalo ze moc promieniowana EIRP
    wynosi 700W.

    A to EIRP znaczy tyle co napisalem. Roznica mniej wiecej taka jak
    miedzy zyrandolem w pokoju a latarka.

> [...]
    > moc emitowana z
    > niego nie przekraczała dopuszczalnej to każdy z operatorów musi

    A jak dach jest bardzo duzy ? :-)

    I jak to zalatwiaja - bo pierwszy operator pewnie dostaje
    zezwolenie na cala moc, a potem co - wydaja decyzje zmniejszajaca ?

    J.

  • 16. Data: 2010-09-02 12:12:16
    Od: "kogutekWiesz dlaczego to napisaleś. Bo mi zazdrościsz gnoju." <k...@v...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Aleś Ty tępy. Bzdury pisałeś, JF Ci prawdę napisał, a Ty z takim tekstem?
    > Dupek, krawaciarz, co przekroczył stopień swojej niekompetencji :-(

    Wiesz dlaczego to napisałeś. Bo mi zazdrościsz gnoju. To była fucha w której
    zarabiałem miesięcznie tyle co ty przez dwa lata. Do tego praktycznie nic nie
    robiłem. Nie byłem na żadnym dachu. Ale jak bym chciał to bym wiedział ile kołów
    rozporowych było potrzebnych do przykręcenia anteny. Siedziałem sobie w ładnym
    biurze. Miałem kontakt z zadowolonymi ludźmi, bo też dużo zarabiali. Sprawdzałem
    czy cała papierologoia nadaję się do przekazania dalej. Czy nic nie jest
    pomylone, czegoś nie brakuje. A jak miałem kilka kompletów to wsiadałem w ładną
    służbową brykę i zawoziłem do urzędów. I miałem z trzy dni wolnego.

  • 17. Data: 2010-09-02 12:18:19
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "kogutekWiesz dlaczego to napisaleś. Bo mi zazdrościsz gnoju."
    <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ładną
    > służbową brykę i zawoziłem do urzędów. I miałem z trzy dni wolnego.

    Dziękuję, że nam się dokładnie przedstawiłeś
    Zostawię dla potomnych. Kiedyś Twoje dzieci to w googlach znajdą
    Komentować nie będę, bo po co...

  • 18. Data: 2010-09-02 12:25:16
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > "J.F." i5nje8$lvk$...@n...onet.pl

    osi glownej wiazki osiaga gestosc mocy taka jak [w

    > Co to jest ta ,,daleka odległość'' i dlaczego dopiero w dalekiej?

    > I to się nawet chyba jakoś nazywa. W WiFi na przykład EIRP (E od
    > ekwiwalent, równoważnik/odpowiednik) lub ERP. Zysk anteny oczywiście
    > nie może dać jakiegokolwiek wzmocnienia, chyba że takie, jakie daje
    > soczewka, która wzmacnia tak, iż po prostu skupia. :)

    > Nie może być większa (jest mniejsza, bo są
    > wszędzie straty) niż moc podawana na antenę. :)

    to i zysk nie moze byc duzy. Jedynie w pionie wiazka

    > A mają swoją infrastrukturę czy korzystają z cudzej?
    >
    > --
    >   .`'.-.         ._.                           .-.
    >   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
    >   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    I widzisz kutafonie. Ty nawet nie wiesz czy ma swoje nadajniki a się gdzie
    indziej mądrujesz. Ma swoje. I cały czas dostawia nowe. Duże miasta są
    praktycznie obstawione. Średnie też. Za moment będzie zagęszczał sieć. Tak robią
    wszyscy. Podejrzewam ze Play był największą inwestycją w Polsce w przeciągu
    ostatnich 10 lat. Przemilczaną żeby głupich ludzi nie prowokować.

  • 19. Data: 2010-09-02 13:14:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek
> [...]
    > wiedział ile kołów
    > rozporowych było potrzebnych do przykręcenia anteny.

    Nie mylmy dwoch systemow walutowych - wiedzialbys ile bylo w
    projekcie,
    a i ile bylo naprawde potrzebnych to nie wiesz.
    Moze za pare lat od prokuratora bys sie dowiedzial :-)

    > Siedziałem sobie w ładnym
    > biurze. Miałem kontakt z zadowolonymi ludźmi, bo też dużo
    > zarabiali.

    A teraz fucha sie skonczyla, a my dalej siedzimy w ladnym biurze i
    mamy kontakt z zadowolonymi ludzmi :-P

    J.

  • 20. Data: 2010-09-02 13:24:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "J.F." i5nje8$lvk$...@n...onet.pl
    >
    > Co to jest ta ,,daleka odległość'' i dlaczego dopiero w dalekiej?

    Bo te wszystkie popularne wzory dotycza dalekiej odleglosci,
    granicy w nieskonczonosci dokladniej rzecz biorac.

    W tym zastosowaniu chyba nikt nie liczy natezenia pola np w
    odleglosci 1 m od anteny, a chyba powinno sie ostrzec innych
    robotnikow ze
    "w tym sektorze na dachu wolno przebywac 15 minut"

    > Nie może być większa (jest mniejsza, bo są
    > wszędzie straty) niż moc podawana na antenę. :)

    Otoz to, kogutek powinien to inaczej sformulowac.

    > A mają swoją infrastrukturę czy korzystają z cudzej?

    Nie czytales ostatniego dokumentu ? Ma juz tysiace wlasnych BTS, w
    miastach i poza miastami tez.
    Z plusianej infrastruktury tez nadal korzysta.

    J.