  • 1. Data: 2010-09-01 13:39:03
    Temat: Komórka z WiFi, a telefonia.
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jak wykorzystać fakt posiadania w komórkowej słuchawce WiFi, dla łączenia się
    ze światem przez drucianą telefonię - czy to IP czy komutowaną - w miejscach,
    gdzie mamy WiFi?

    Chodzi i o odbieranie rozmów, i o dzwonienie.

    Raczej nie mam na myśli Skype'a itp. lecz własnie telefonię stacjonarna lub
    VOIP.

    Cel to oczywiście obniżenie rachunków i być może polepszenie jakości rozmowy
    (jakkolwiek można dyskutować o jakości IP kontra GSM, osobiście
    poszatkowanego dźwięku z GSM nie lubię).
    THX

  • 2. Data: 2010-09-01 14:53:44
    Temat: Re: Komórka z WiFi, a telefonia.
    Od: AL <a...@s...tam>

    666 pisze:
> [...]
    >
    > Chodzi i o odbieranie rozmów, i o dzwonienie.
    >
    > Raczej nie mam na myśli Skype'a itp. lecz własnie telefonię stacjonarna lub

    no to sam sobie odpowiedziales: VOIP
    (w nokiach zwie sie to telefon internetowy)

    Stosuje z zamilowaniem - w pracy, na miescie a wrecz z fascynacja za
    granica.
    Polecam - wystarczy znalezc otwarty AP.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-09-01 21:48:50
    Od: " " <j...@g...pl>

    A jakieś konkrety:
    Aplikacja, operator itp. ?
    THX

    -----

  • 4. Data: 2010-09-02 12:04:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    j...@g...pl pisze:
    > A jakieś konkrety:
    > Aplikacja, operator itp. ?
    > THX

    operator: Tlenofon - uzywam jako domowy (wykorzystujac do tego zwykle
    telefony jakie mi pozostaly)

    mozesz tak skonfigurowac, ze jak ktos dzwoni Ci do domu, to rowniez
    mozesz odebrac telefon bedac w pracy (aktywujesz tel.internetowy w
    komorce lub masz wlaczonego aplikacje tlenofona na komputerze)

    Jesli w komorce - to do uslugi VOIP uzywam rowniez aplikacji Fring (choc
    sa i inne, np.Nimbuzz) - rownoczesnie mam i telefon internetowy i
    klienta od skype'a

    Dzwoniac na numer z ksiazki - wybierasz, czy polaczenie gsm, video czy
    internetowe (voip).

    Uzywam to od ok 2 lat (zaczolem od rezygnacji z uslug TP i wdrozenia
    VOIP do domu, a potem doszla do tego komorka sila rzeczy) - jak na razie
    same zalety.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-09-02 12:06:34
    Od: AL <a...@s...tam>

    j...@g...pl pisze:
    > A jakieś konkrety:
    > Aplikacja, operator itp. ?
    > THX

    operator: Tlenofon - uzywam jako domowy (wykorzystujac do tego zwykle
    analogowe telefony jakie mi pozostaly po TP)

    Usluge mozesz tak skonfigurowac, ze jak ktos dzwoni Ci do domu, to
[...]

    klienta od skype'a. Wymaga to jedynie skonfigurowania uslugi SIP (jak
    to zrobic znajdziesz na stronach provaiderow voipowych)

    Dzwoniac z komorki na numer z ksiazki tel. - wybierasz, czy polaczenie
    gsm, video czy internetowe (voip).

    Uzywam to od ok 2 lat (zaczelo sie od rezygnacji z uslug TP i

  • 6. Data: 2010-09-02 12:35:33
    Od: "inz.mamon" <h...@p...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > [...] uzywam rowniez aplikacji Fring [...] i klienta od skype'a.

    Naprawdę tak masz?... (02.09.2010)

  • 7. Data: 2010-09-02 19:45:26
    Od: AL <a...@s...tam>

    inz.mamon pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    >
    > Naprawdę tak masz?... (02.09.2010)

    zabiles mi cwieka - uruchamiam Fringa - rozmowa testowa dziala, ale nie
    laczy sie, hmhm. Uzytkownikow skype'a nie widac.
    (na poczatku lipca na 100%dzialalo - uzywalem tego laczac sie z
    Chorwacji i Wloszech)

    Wynika z tego, ze warto czytac ta grupe :)
    bo:
    http://www.fring.com/blog/?p=2322

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-09-03 08:10:31
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał

    > zabiles mi cwieka - uruchamiam Fringa - rozmowa testowa dziala, ale nie laczy
    > sie, hmhm. Uzytkownikow skype'a nie widac.

    Zgadza się, ale nadal widać użytkowników Fring`a

    > (na poczatku lipca na 100%dzialalo - uzywalem tego laczac sie z Chorwacji i
    > Wloszech)

    Może łączyłeś się ze znajomymi którzy też korzystali z Fring`a w telefonie?
    Komunikacja między nimi jest bezproblemowa. Natomiast do Skype jest aplikacja
    Skype. Niestety bez rozmów wideo, jak to ma miejsce we Fringu. A szkoda.