  • 1. Data: 2010-09-01 12:33:52
    Temat: Nokia N 8 kontra HTC Desire ?
    Od: "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl>

    Pytanie do specjalistów,czy Nokia N8 mooże być lepsza niż
    HTC desire ?
    Wiem wiem Noki jeszcze nie ma,więc to wróżenie z fusów.
    Co do HTC na minus.
    1.bateria 1.5 do 2 dni bez dużego użytkowania( procek 1Ghz musi żreć)
    2.bardzo ciche dzwonki
    3.nie można ustawić własnego dzwonka dla sms
    4 słaby aparat w stosunku do Noki oczywiście
    5.nie można wyciągąć karty Sd bez wyciągania bateri
    Zalety
    1.HTC
    2.system android
    3.procek

    Nokia
    zalety
    1.Bateria no tu jest problem,piszą 16 dni (: to wiadomo bzdura
    taki sam ekran, bateria 1200 Mah,słabszy procek no,ale ile może trzymać ?
    3 do 4 dni,może 5 ?
    2.lepszy aparat
    3. transmisja strumieniowa
    4.wyjście HDMI
    5.darmowa nawigacja na Polske i Europe
    6 obsługa filmów w formacie flash
    7.Bluetooth 3.0
    Wady
    1. Nokia, dla niektórych
    2. Symbian
    3. Gorszy procek

    Cana podobna
    Co wy sądzicie ?

    pozdrufka.Krzysiek.B

  • 2. Data: 2010-09-01 13:36:50
    Temat: Re: Nokia N 8 kontra HTC Desire ?
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-09-01 14:33, Krzysiek.B wrote:
    > Pytanie do specjalistów,czy Nokia N8 mooże być lepsza niż
    > HTC desire ?

    Może. Odwrotnie też. A który wolisz?

    TG

  • 3. Data: 2010-09-01 14:28:10
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    W dniu 1-09-10 14:33, Krzysiek.B pisze:

    > Nokia
    > zalety
    > 1.Bateria no tu jest problem,piszą 16 dni (: to wiadomo bzdura
    > taki sam ekran, bateria 1200 Mah

    Blisko prędkości dźwięku ;->

    ,słabszy procek no,ale ile może trzymać ?
> [...]

    Oraz Azję, Afrykę, Australię i obie Ameryki.

    --
    ALEX Templar

  • 4. Data: 2010-09-01 14:31:14
    Od: ALEX <s...@d...pl>

  • 5. Data: 2010-09-01 15:19:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 14:33:52 +0200, Krzysiek.B napisał(a):

    > Co do HTC na minus.
    > 1.bateria 1.5 do 2 dni bez dużego użytkowania( procek 1Ghz musi żreć)

    Niestety

    > 2.bardzo ciche dzwonki

    Nieprawda

    > 3.nie można ustawić własnego dzwonka dla sms

    Oczywiście, że można.

    > 4 słaby aparat w stosunku do Noki oczywiście

    Liczba megapikseli nie ma wiele wspólnego z jakością. Nie w telefonach.

    > 5.nie można wyciągąć karty Sd bez wyciągania bateri

    Niestety, choć z drugiej strony, jak często wymienia się karty?

> [...]
    > 1.Bateria no tu jest problem,piszą 16 dni (: to wiadomo bzdura
    > taki sam ekran, bateria 1200 Mah,słabszy procek no,ale ile może trzymać ?

    Nokię zdaje się ponosić fantazja.

    > 2.lepszy aparat

    Nie lepszy, tylko mający więcej megapikseli. To już dawno nie ma nic
    wspólnego jedno z drugim.

    > 3.transmisja strumieniowa

    Co chcesz transmitować z telefonu?

    > 4.wyjście HDMI

    Użyteczność wątpliwa.

    > 5.darmowa nawigacja na Polske i Europe

    Niezaprzeczalnie

    > 6 obsługa filmów w formacie flash

    Przecież na Androidzie też je można oglądać :)

    > 7.Bluetooth 3.0

    Owszem, tylko... co do tego podłączyć?

    > Wady
    > 1. Nokia, dla niektórych
    > 2. Symbian
    > 3. Gorszy procek
    >
    > Cana podobna
    > Co wy sądzicie ?

    HTC, ze względu na Androida.

  • 6. Data: 2010-09-02 07:26:07
    Od: Bolesław Trippner <t...@g...com>

    "Krzysiek.B" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Pytanie do specjalistów,czy Nokia N8 mooże być lepsza niż
    > HTC desire ?
    Hm, ja bym poczekal na Nokie.
    Procek slabszy /na papierze bo Symbian ma mniejsze wymagania i jest pisany
    wlasciwie pod kilka modeli a nie kilkanascie jak Android/, plusem jest
    wsparcie dla grafiki 3D z czym w Desire slabiutko.
    Ma mniejsza rozdzielczosc ekranu i troszke mniejszy ekran /0,2 cala/.
    Dodatkowe plusy :
    + kamerka do wideorozmow
    + lepszy aparat i wideo /nie tylko matryca ale i jakosc, fizycznie wieksza
    matryca/
    + mocniejsza i ladniejsza obudowa, ale to kwestia gustu
    + USB on the go, HDMI, 16 GB pamieci plus 32 na SD
    Ma Swype ale nie wiem czy polska wesje.
    Ekran Amoled kontra Super LCD, pewnie jednak troszke mniej pradu zre.
    Kilka kolorow dla estetow do wyboru.
    Wybierz sam.
    pozdro

    --
    Bolesław Trippner

  • 7. Data: 2010-09-04 00:31:52
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Bolesław Trippner" <t...@g...com> napisał
    > Hm, ja bym poczekal na Nokie.
    > Procek slabszy /na papierze bo Symbian ma mniejsze wymagania i jest
    > pisany wlasciwie pod kilka modeli a nie kilkanascie jak Android/,

    A S40 to czym jest?

    M.

  • 8. Data: 2010-09-04 08:39:22
    Od: Bolesław Trippner <t...@g...com>

    "Maciej Muran" <m...@g...com> wrote in message
    > A S40 to czym jest?
    Series 40 is a software platform and application user interface (UI)
    software on Nokia's broad range of mid tier mobile phones. It is the world's
    most widely used mobile phone platform and found in hundreds of millions of
    devices.[1]
    Series 40 is a simpler operating system variant than the higher end S60
    (which is based on the multi-tasking Symbian OS). Because S40 devices do not
    support true multi-tasking and do not have a native code API for third
    parties, its user interface may appear to be more responsive and faster than
    other Nokia platforms.[5] Other major differences between S60 and S40 are
    the recognition of .SIS files and the types of applications available to the
    respective platform. While Series 60 can run more applications and is
    recognized as "Symbian" more so than the simplistic Series 40, Series 40
    does not have support for native .SIS Symbian applications-rather, Series 40
    runs Java ME applications such as FileExplorer (which allows the user to
    manage files and folders on their phone).

    pozdro

  • 9. Data: 2010-09-04 19:34:39
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Bolesław Trippner" <t...@g...com> napisał w
    wiadomości news:i5t0js$dig$1@news.vectranet.pl...
    > "Maciej Muran" <m...@g...com> wrote in message

    Przyjmując, że S40 to także Symbian z kilku robi nam się kilkadziesiąt
    modeli telefonów.

    "Procek slabszy /na papierze bo Symbian ma mniejsze wymagania i jest
    pisany
    wlasciwie pod kilka modeli a nie kilkanascie jak Android/," - tego nie
    rozumiem.

    Android jest na niewielu urządzeniach ale za to jest go znacznie
    łatwiej dostosować pod siebie. Androida z jednego modelu np. HTC
    możesz dostosować do innego sprzętu HTC.
    A ja bym chciał mieć klienta poczty z E52 w E71 i... Daruję sobie.

    Z Androidem oczywiście nie jest tak dobrze, z powodu niewielu urządzeń
    na których można go zainstalować. Tym bardziej nie rozumiem Symbiana
    na kilka modeli telefonów jako zalety.

    M.

  • 10. Data: 2010-09-04 21:14:39
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-04 21:34, Maciej Muran pisze:

    > Przyjmując, że S40 to także Symbian

    Co tu przyjmować ? to fakt.

    > "Procek slabszy /na papierze bo Symbian ma mniejsze wymagania i jest pisany
    > wlasciwie pod kilka modeli a nie kilkanascie jak Android/," - tego nie
    > rozumiem.

    To iż Symbian jest systemem dedykowanym kilku/kilkudzisięciu modelom
    telefonów więc w założeniu nie musi być zaopatrzony w dziesiątki
    rozwiązań a tylko w kilka (upraszczając) stąd może być prostszy i mnie
    obciążający procek. Teoria może i naciągana ale nie negowałbym jej.