-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
Date: Wed, 7 Apr 2010 16:18:23 +0000 (UTC)
Organization: Bractwo Bronkowe
Lines: 33
Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <4bb8ddb8$1@news.home.net.pl>
<hpao5n$dcr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpar97$m1u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpb4n0$bip$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hpbatr$4bb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hpc7kd$cc8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<m...@4...com>
<X...@1...0.0.1>
<9...@4...com>
<hpddd6$55f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4bba378b$1@news.home.net.pl>
<hpdejh$ghd$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hpfh37$g3k$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4bbb48e5$1@news.home.net.pl>
<hphhdi$pha$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
<hphld0$hq9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hphm2p$oph$1@inews.gazeta.pl>
<hphp8l$26u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1270657103 5968 194.63.133.138 (7 Apr 2010 16:18:23 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Apr 2010 16:18:23 +0000 (UTC)
X-FAQbot-Ignore: yes
X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
l...@l...wkurw.org
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2271092
[ ukryj nagłówki ]On Wed, 07 Apr 2010 12:59:34 +0200, Yans van Horn <y...@n...spam>
wrote:
> Czyli rozumiem, że chcesz porównywać silnik, którego bez specjalnego
> osprzętu nie da się uruchomić, który wymaga
> totalnej przebudowy co 1-2 starty, silnik który jest tak kosztowny,
> który ma takie tolerancje, że na zimno jest zatarty ?
Ten silnik jest akurat bardzo ciekawy, bo jest oparty o blok
seryjnego M10. Co więcej, każdy blok musiał przejechać minimum
100kkm, zanim został użyty do budowy silnika F1, żeby usunąć
naprężenia. Choć owszem, normalny to on nie jest. Ale to nie ma
znaczenia dla udowodnienia męczonej tu tezy.
> Ok. skoro zatem pojemnośc nie ma znaczenia. To może zróbmy test.
> Weźmiemy dwa silniki, np. 1.0L i 3.0L, następnie przy *określonym
> budżecie, trwałości i niezawodności* będziemy je turbodoładowywać
> zobaczymy na koniec kto osiągnął lepszy efekt. Co Ty na to ?
Kiedy dyskusja obiera niekorzystną dla nas postać, wprowadźmy
dodatkowe warunki brzegowe.
> Nawet majać nieograniczone pieniądze, większy silnik będzie miał większy
> potencjał.
Potencjał czego?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.04.10 18:49 Tomasz Pyra
- 07.04.10 19:55 Yans van Horn
- 07.04.10 20:02 Yans van Horn
- 07.04.10 20:44 Yans van Horn
- 07.04.10 21:33 Przemek V
- 07.04.10 21:48 DoQ
- 07.04.10 22:04 Artur Maśląg
- 07.04.10 22:16 Yans van Horn
- 07.04.10 22:17 Artur Maśląg
- 07.04.10 22:26 Yans van Horn
- 07.04.10 22:36 Artur Maśląg
- 07.04.10 22:38 DoQ
- 07.04.10 23:20 Robert Rędziak
- 07.04.10 23:25 Yans van Horn
- 07.04.10 23:46 Robert Rędziak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=