eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMoc diasla a banzyny.Re: Moc diasla a banzyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Moc diasla a banzyny.
    Date: Tue, 6 Apr 2010 00:02:39 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 42
    Message-ID: <hpdmm5$njh$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hpakhm$tjl$1@news.onet.pl> <hpamst$k3i$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpardn$1j0$1@inews.gazeta.pl> <hpat01$poj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpaueo$b0e$1@inews.gazeta.pl> <hpb0cp$3bm$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hpcto3$k1$1@inews.gazeta.pl> <hpde9m$5pv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hpdjmr$usa$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-199-218-179.tktelekom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1270504965 24177 213.199.218.179 (5 Apr 2010 22:02:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Apr 2010 22:02:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2270399
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hpdjmr$usa$1@news.onet.pl...

    >
    > To się oczywiście da łatwo zrozumieć po zrobieniu kilku kółek kiedy
    > mierzą czas, najlepiej czymś naprawdę szybkim. Szkoda tylko że jest to
    > zabawa tak trudno dostępna. A wykresy z hamowni mimo że prawdziwe mało
    > kogo przekonują. Zwłaszcza że łatwiej jest powiedzieć że "a mój to ma
    > 6, 8, 10 do setki" niż się realnie to tego zbliżyć.


    ale kiedy zrozumiecie, ze w tym wątku nie chodazi o wycisnięcie mozliwie
    najlepszego czasu do 100km/h tylko o mozliwie dynamiczną jazde na codzien,
    gdzie wystarczy częsc mocy silnika i pozostająca z tej niewykorzystanej
    częsci oszczędność paliwa oraz wydłużony czas życia silnika.

    Jesli zakladalbym, ze do codziennej jazdy samochodem potrzebuje 150KM to nie
    kupiłbym silnika o mocy 150KM tylko 250KM.
    Dlatego jeżdze 170konną Omegą, z ktorej użyteczne na codzien są powiedzmy
    100KM. Rodzice mają 110konnego diesla i do codziennej jazdy wystarczy częsć
    z tych konie.
    Zarówno ja, jak i Oni nie sllimaczymy sie na drodze ani w miescie, ani na
    trasie, a u mnie bardzo rzadko dochodze do 4tys rpm, a u rodziców do 3,5tys
    rpm bo nie ma najmniejszej ku temu potrzeby.
    I to jest wlasnie sedno sprawy... *po co* kręcić samochód do czerwonego pola
    podczas użytkowania na codzien?

    Piszecie o torze, hamowni, stoperach .. a ja pisze o normalnym użytkowaniu,
    gdzie ksiązkowe 9 sekund nie ma żadnego znaczenia, bo przyspieszenie w
    granicach 15-20 sek do 100km/h jest absolutnie wystarczające, zeby spod
    swiateł jechać co najmniej tak jak inni (a zwykle odjechać bez najmniejszego
    problemu do przodu)
    Nie wierzysz? Sprawdz.



    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE
    Dwa ogony Irma i Myszka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: