    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mobilne gniazdka elektryczne - używał ktoś coś takiego ?
    Date: Wed, 25 Jun 2014 19:01:01 -0500

    "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> wrote in message
    news:53aae39e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl...
    > Używał ktoś podobnego rozwiązania ?

    Nie używałem, ale wydaje się to małopraktyczne...

    > Ceny trochę nie teges, ale z drugiej strony - raz i na lata.

    Tak się mówi, a jednak takie plastiki szybko się starzeją.
    Tu się obije, tam się porysuje czymś czarnym i wyglądać będzie brzydko.
    Będziesz chciał pomalować? Farba będzie złazić. Wymienić? Drogo...

    > Wydaje mi się to całkiem fajne rozwiązanie , bo zawsze mam gniazdka nie
    > tam gdzie chciałem. Zwłaszcza kurcze w kuchni :).

    I firma bazuje na takim marzeniu właśnie - ale zapewniam Cię, że
    i tak wszystkiego nie przewidzisz i zawsze będziesz chciał gniazdko
    nie tam gdzie potrzebujesz...

    > Sznurek poniżej:
    > http://www.tme.eu/pl/Document/5dd078a36cfaa20e97e953
    513951dc04/Mainline.pdf

    Nie podobają mi się takie materiały reklamowe bo nieuczciwie działają
    na wyobraźnię obiecując coś, co jest nieosiągalne - zerknij na stronę 10.
    Naprawdę sądzisz że po kupieniu tych listew pozbędziesz się zasilacza do
    laptopa i razem z iPhone 4 będą się ładowały bezprzewodowo? Ściema!
    Albo gniazdko sieci komputerowej... Dużo taniej i praktyczniej rozwiążesz
    ten problem stosując wifi a nie prowadząc cat5 w listwach uniwersalnych
    po całym domu... Mamy dziś 2014 rok a nie 1999... Wifi rulez! :-)