    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mo?e mi kto? wyjasniae, jak to dzia?a ?
    Date: Mon, 19 May 2014 21:27:54 +0200
    <ll8el1$4ae$1@node1.news.atman.pl>
    <q44wqj2qzyw1$.vz3r0cf5djrk.dlg@40tude.net>
    <llb94q$vt6$1@node1.news.atman.pl> <lld0uh$pnc$1@node2.news.atman.pl>
    <lldj1e$bkp$1@node1.news.atman.pl>

    On 19.05.2014 20:37, Rasta wrote:
    > "bartekltg" <b...@g...com> wrote in message

    > Nie to, ze nie chca, lecz nie ma jak, na gruncie wspolczesnej fizyki.

    Nie mówiłem o wytłumaczeniu sposobu działania, ale o dokładnym opisie
    co robić, aby działało.

    > Podobnie jak nie da sie wytlumaczyc w sposob spojny dzialania silnika
    > unipolarnego, tzw: 'motor Faraday'a'. Pomimo tego maszyna dziala i to
    > zarowno jako silnik i jako pradnica.

    Dodatkowo działa dokładnie tak, jak równania maxwella przewidują;-)
    Ot, czary;)

    Silnik faradaya moze być nie na dysku, a na drucie, wtedy to
    pijany student biologii wyjaśni, no, chyba, żeby go zacząć
    wkręcać 'no ale strumień pola przez cewkę się nie zmienia':-)

    Na _generator_ Faraday'a rzeczywiście trzeba się nieco nagimnastykować,
    popatrzyć z jednego układu, popatrzeć z drugiego, zastanowić
    się co się stanie, jeśli dysk będzie nadprzewodnikiem (! :))
    aby upewnić, że się z wyjaśnieniem nie oszukuje, ale wszystko to
    nadal w ramach XIXwiecznej (dla wygodny pierwsze lata XX się
    przydadzą) nauki.

    > Firmy farmaceutyczne nic by nie sprzedaly... najwyzej huty aluminium,

    Bo? Leczy? Da się sprzedać? Nie wierz w to, że nie ruszą czegoś, bo to
    im biznes popsuje. Kupią i sami biznes zrobią konkurencje wyprzedzając,
    w najgorszym razie wykupią, opatentują i schowają głęboko, aby
    nikt nie widział;-) Ale jakby rzucało choćby cień, że możę działąć,
    zainteresowaliby się.

    pzdr
    bartekltg