eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMlodzian lat 20, po kursieRe: Mlodzian lat 20, po kursie
  • Data: 2014-01-19 22:35:10
    Temat: Re: Mlodzian lat 20, po kursie
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:52cd2edd$0$2141$65785112@news.neostrada.pl...
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,152365
    40,Prezes_NIK_Krzysztof_Kwiatkowski__35_proc__sprawc
    ow.html
    > Zmiana modelu nauczania ? 24h ... jazdy po miescie, a manewry niech cwicza
    > w dodatkowych godzinach, czy wydluzyc egzamin do godziny na miescie ?

    Dodatkowe godziny są płatne. Kurs musi obejmować wszystko. Kiedyś
    wystarczało 15 godzin a manewrów każdy nauczył się sam jak dostał PJ. Nie
    było głupiego demonizowania PJ. Może dlatego, że społeczeństwo było dużo
    mądrzejsze. Na kurs szli bardziej rozgarnięci, a nie jak dzisiaj hurtowo
    nawet umyslowe kaleki i dwie lewe nogi, bo w domu kazali iść. Wypuszczenie
    kursanta do takiego miasta jak DC przed upływem 12-14 godzin to duże ryzyko
    i utrudnianie ruchu. Niestety sytuacja zmusza do ruszenia w miasto już po 8
    godzinach. Same manewry zabierają dużo czasu. Na parkingach jest ciasno, bo
    dużo aut i miejsca wąskie. Bez dostatecznej praktyki nie da się zdać
    egzaminu. Już dzisiaj niektórzy na egzaminie jeżdżą po godzinie, ale jak kto
    jeździ to widać po kilku minutach. Dłuższy egzamin jeszcze bardziej obniży
    zdawalność. Słaby wyłoży się na pierwszym przejeździe tramwajowym lub
    parkingu zaraz po wyjeździe za bramę. Przede wszystkim cena kursu jest za
    niska i jest masa instruktorów bardzo młodych, z przypadku i po znajomości.
    Szkoli przeważnie mudurówka(mundurowy emeryt bardzo często), bo zusu za nich
    nie trzeba płacić i nawet jak będą mierni to wyprą tego dużo lepszego. Kto
    dobrze nauczy za 8-11 zł/h? Jaka jest wydajność i tak miernego instruktora w
    10-15-tej godzinie pracy, bo jak już zatrudniony to musi zdechnąć za jeden
    zus no i to jest koleś więc on ma zarabiać a nie inni? Teoria jest cholernie
    rozdęta. Jutro chyba wychodzi kolejny nowy "kodeks" i ustawa o kierujących
    pojazdami. Ile zmian jeszcze napieprzą? Wordy nie mogą być maszynkami do
    zarabiania pieniędzy. Pieniądze mają zostać na dole, bo tam jest kuźnia
    umiejętności. Nie ma woli do usprawnienia procesu zdobywania PJ. Jak
    wszystko w Polsce działa to widać po POmyśle ze światłami i alkomatami. Nie
    ma chętnych na wyrzucanie pieniędzy w błoto to wprowadzają nakaz. Trzeba
    odpowiednich ludzi tam na górze i od tego trzeba zacząć.

    --
    Pozdrawiam
    neelix

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: