-
Data: 2014-01-19 22:35:10
Temat: Re: Mlodzian lat 20, po kursie
Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:52cd2edd$0$2141$65785112@news.neostrada.pl...
http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,152365
40,Prezes_NIK_Krzysztof_Kwiatkowski__35_proc__sprawc
ow.html
> Zmiana modelu nauczania ? 24h ... jazdy po miescie, a manewry niech cwicza
> w dodatkowych godzinach, czy wydluzyc egzamin do godziny na miescie ?
Dodatkowe godziny są płatne. Kurs musi obejmować wszystko. Kiedyś
wystarczało 15 godzin a manewrów każdy nauczył się sam jak dostał PJ. Nie
było głupiego demonizowania PJ. Może dlatego, że społeczeństwo było dużo
mądrzejsze. Na kurs szli bardziej rozgarnięci, a nie jak dzisiaj hurtowo
nawet umyslowe kaleki i dwie lewe nogi, bo w domu kazali iść. Wypuszczenie
kursanta do takiego miasta jak DC przed upływem 12-14 godzin to duże ryzyko
i utrudnianie ruchu. Niestety sytuacja zmusza do ruszenia w miasto już po 8
godzinach. Same manewry zabierają dużo czasu. Na parkingach jest ciasno, bo
dużo aut i miejsca wąskie. Bez dostatecznej praktyki nie da się zdać
egzaminu. Już dzisiaj niektórzy na egzaminie jeżdżą po godzinie, ale jak kto
jeździ to widać po kilku minutach. Dłuższy egzamin jeszcze bardziej obniży
zdawalność. Słaby wyłoży się na pierwszym przejeździe tramwajowym lub
parkingu zaraz po wyjeździe za bramę. Przede wszystkim cena kursu jest za
niska i jest masa instruktorów bardzo młodych, z przypadku i po znajomości.
Szkoli przeważnie mudurówka(mundurowy emeryt bardzo często), bo zusu za nich
nie trzeba płacić i nawet jak będą mierni to wyprą tego dużo lepszego. Kto
dobrze nauczy za 8-11 zł/h? Jaka jest wydajność i tak miernego instruktora w
10-15-tej godzinie pracy, bo jak już zatrudniony to musi zdechnąć za jeden
zus no i to jest koleś więc on ma zarabiać a nie inni? Teoria jest cholernie
rozdęta. Jutro chyba wychodzi kolejny nowy "kodeks" i ustawa o kierujących
pojazdami. Ile zmian jeszcze napieprzą? Wordy nie mogą być maszynkami do
zarabiania pieniędzy. Pieniądze mają zostać na dole, bo tam jest kuźnia
umiejętności. Nie ma woli do usprawnienia procesu zdobywania PJ. Jak
wszystko w Polsce działa to widać po POmyśle ze światłami i alkomatami. Nie
ma chętnych na wyrzucanie pieniędzy w błoto to wprowadzają nakaz. Trzeba
odpowiednich ludzi tam na górze i od tego trzeba zacząć.
--
Pozdrawiam
neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe