  • 11. Data: 2010-05-02 08:12:04
    Temat: Re: Mlecznobiała lampa XF 650
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 2010-05-02 08:31, falco pisze:

    > Chyba się nie zrozumieliśmy albo ja niedokładnie napisałem...
    > Przy ustawieniu kierownika na wprost koło stało minimalnie skręcone. Aby
    > jechać na wprost kierownik musiał być ustawiony w minimalnej, ale jednak
    > kontrze.
    Ja tylko do tego.
    Czasami sie przestawi na polkach, wystarczy niestety w zwykla polska
    dziure drogowa wjechac. Mi sie udalo ze dwa razy w Windzie przestawic
    polki jadac a po glebie na torze w Poznaniu dziwnym trafem nie.
    Sruby od lag zawsze skrecane byly zgodnie z momentami podanymi w
    manualu. Wiec nie zawsze "walenie" sie sprzeta oznacza krzywe lagi itp.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 12. Data: 2010-05-02 08:20:12
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał w wiadomości

> [...]
    > Sruby od lag zawsze skrecane byly zgodnie z momentami podanymi w
    > manualu. Wiec nie zawsze "walenie" sie sprzeta oznacza krzywe lagi

    Ale Falco już raz kupił sercem. To teraz kupuje rozumem i robi to
    bardzo ostrożnie.
    Czekam tylko aż zacznie sprzedawać jawę starczom. Yyy, z tarczą.

    Przyjmuję, że kolega exprecel sprawdził czy lagi równo wystają z półek
    przed wydaniem tak kategorycznego sądu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 13. Data: 2010-05-02 08:31:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    > Czasami sie przestawi na polkach, wystarczy niestety w zwykla polska
    > dziure drogowa wjechac.

    Rozumiem. A jak można, to na 300% sprawdzić?
    Ja chciałem się nawet tak umówić, aby dla potwierdzenia czy wszystko
    jest Ok! pojechać do stacji (np. Tytusa) ;) sęk w tym, że u Właściciela
    kłopot z czasem a ja naprawdę już chucham po 100 razy na zimne, by znów
    się nie wtopić... :(

    Sam nie jestem w stanie tego zweryfikować a moto naprawdę wpadło mi w
    oko. ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 14. Data: 2010-05-02 08:44:17
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > Ale Falco już raz kupił sercem. To teraz kupuje rozumem i robi to bardzo
    > ostrożnie.

    Mam nadzieję, że to nie jest ironia, bo mija 2 miesiąc sezonu, który i
    tak błyskawicznie się skończy a ja wciąż w du...pie... :(

    > Czekam tylko aż zacznie sprzedawać jawę starczom. Yyy, z tarczą.
    Tzn?

    > Przyjmuję, że kolega exprecel sprawdził czy lagi równo wystają z półek
    > przed wydaniem tak kategorycznego sądu.

    Dlaczego "ex" ? ;)
    Nie wiem co mam Ci odpowiedzieć, powiedział, że w/g niego na 99% coś
    jest nie tak, bo kierownik stoi w sprzeczności w linii z kołem.
    Po za tym otwarcie mówił, że nie ma się do czego przyczepić, bo moto
    naprawdę cieszy oko. Ja miałem ze sobą kasiorę i umowę, ale się
    przestraszyłem... :(
    Chciałbym to zweryfikować, ale nie wiem jak, bo przecież każdy mógł się
    pomylić.
    Zresztą Marcin też mówił, że przecież nie ma w oczach lasera, ale ja
    naprawdę już tyle razy trafiałem kulą w płot, że ufam zdecydowanie
    bardziej doświadczonym...

    Na nowe moto mnie nie stać, drobne obcierki czy ewentualnie zmiana
    części eksploatacyjnych przy używkach też jest naturalna, więc nie w tym
    rzecz.
    Chciałbym tylko na tyle ile się da wyeliminować, że moto jest
    (nie)zdrowe a sam czy na odległość tego nie zrobię... :(

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 15. Data: 2010-05-02 10:30:26
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "falco"
    sęk w tym, że u Właściciela
    > kłopot z czasem a ja naprawdę już chucham po 100 razy na zimne, by znów
    > się nie wtopić... :(

    Znaczy siem nie chce sprzedac...ciekawe tylko dlaczego...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2010-05-02 11:01:55
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 02 May 2010 10:31:58 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    [...]
    > Rozumiem. A jak można, to na 300% sprawdzić?

    Laserowy pomiar geometrii?

    http://allegro.pl/item1017689367_pomiar_laserowy_geo
    metrii_ramy_motocykle_skutery.html

> [...]
    > jest Ok! pojechać do stacji (np. Tytusa) ;) sęk w tym, że u Właściciela
    > kłopot z czasem a ja naprawdę już chucham po 100 razy na zimne, by znów

    No jak nie chce pojechać do serwisu w celu sprawdzenia to ja bym nie brał.
    :-)
    Jak właściciel zupełnie nie ma czasu to zapytaj go, czy nie ma jakiegoś
    znajomego
    co by wziął ten motocykl i pojechał nim do tej stacji ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 17. Data: 2010-05-02 12:17:11
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > Tzn?

    To rodzaj branżowego żartu. Gejowskiego, nie zrozumiesz.

    > Dlaczego "ex" ? ;)
    > Nie wiem co mam Ci odpowiedzieć, powiedział, że w/g niego na 99% coś
    > jest nie tak, bo kierownik stoi w sprzeczności w linii z kołem.

    Ja rozumiem potrzebę slangu.
    Ale "kierownik stoi w sprzeczności w linii z kołem" zamiast
    "kierownica nie jest prostopadle do koła" to już przegięcie pały, że
    też tak młodzieżowo pojadę.

    > Chciałbym tylko na tyle ile się da wyeliminować, że moto jest
    > (nie)zdrowe a sam czy na odległość tego nie zrobię... :(

    Powodzenia.
    BTW Wydawało mi się, że ma być klasycznie z wyglądu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 18. Data: 2010-05-02 14:03:41
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > To rodzaj branżowego żartu. Gejowskiego, nie zrozumiesz.

    Ja dwururek też bym nie chciał czyścić... ;)

    > Ale "kierownik stoi w sprzeczności w linii z kołem" zamiast "kierownica
    > nie jest prostopadle do koła" to już przegięcie pały, że też tak
    > młodzieżowo pojadę.

    A tak mnie wzięło na techniczny tekst, rodem z... "zwis męski prosty"... ;)

    > BTW Wydawało mi się, że ma być klasycznie z wyglądu.

    A Ty znowu zaczynasz...? ;p
    Szprychy ma? Pozycja wysoka wyprostowana, jest? Duży singiel siedzi? Nie
    ma "litra"? Na trasę dobry? Prosty i tani w obsłudze z dużą dostępnością
    części? Mieści się w budżecie?

    Odpowiedź choć raz na "tak", spowodowała rozszerzenie poszukiwań o czym
    już wspominałem... ;)

    A że nie ma chromów, ciut plastiku (na szczęście na prawdę mało),
    brzydki wyświetlacz, to można przeboleć... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 19. Data: 2010-05-02 14:10:09
    Od: falco <m...@w...pl>

    Leszek Karlik pisze:

    > Laserowy pomiar geometrii?
    > No jak nie chce pojechać do serwisu w celu sprawdzenia to ja bym nie
    > brał. :-)

    Coś takiego właśnie chciałem zrobić, nie wiedziałem, że nawet można
    zamówić z dojazdem!
    Pomyślę i w razie czego zaproponuję, że jeśli pomiar wykaże zdrowe moto,
    to ja płacę za usługę i kupuję, jeśli okaże się po przygodach, to płaci
    Właściciel. W razie odmowy, temat zamykam i... szukam, szukam, szukam...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 20. Data: 2010-05-03 16:47:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-02 16:10, falco pisze:

    > Pomyślę i w razie czego zaproponuję, że jeśli pomiar wykaże zdrowe moto,
    > to ja płacę za usługę i kupuję, jeśli okaże się po przygodach, to płaci
    > Właściciel.

    Ja bym Cie wyslal na drzewo gdybym byl sprzedajacym. Chcesz se robic
    pomiary to sobie za nie plac, cokolwiek by wykazaly.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition