  • 21. Data: 2010-05-04 11:33:04
    Temat: Re: Mlecznobiała lampa XF 650
    Od: n...@s...com

    On Sun, 02 May 2010 10:31:58 +0200, falco <m...@w...pl> wrote:

    >Rozumiem. A jak można, to na 300% sprawdzić?

    Jesli jest jak mowisz to albo krzywe lagi, albo przestawienie w
    polkach, albo krzywe polki.
    W pierwszym wypadku, wykrecic, polozyc na szybie i sprawdzic czy
    zawsze ladnie dociska.
    Krzywe polki tez na szybie powinny wyjsc.

    > że u Właściciela kłopot z czasem a ja naprawdę już chucham po 100 razy na zimne,
    > by znów się nie wtopić... :(

    Zawsze mozesz zostawic mu kase, wziac motur i pojechac. O ile sie
    zgodzi.

    >Sam nie jestem w stanie tego zweryfikować a moto naprawdę wpadło mi w
    >oko. ;)

    Prostowanie lag, w razie czego nie jest bardzo drogie i robia to w
    kilka dni.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2010-05-04 16:23:39
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Prostowanie lag, w razie czego nie jest bardzo drogie i robia to w
    > kilka dni.

    Nowe lagi tez nie sa astronomicznie drogie. Do fazera widzialem juz po
    350zl/szt, a wilbers kosztuje ~500zl/szt.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2010-05-04 18:28:08
    Od: falco <m...@w...pl>

    Moto sprzedane, więc sprawa nieaktualna. Dzięki tym, którym się chciało
    sensownie zabierać głos... ;)
    Tymczasem zimne piwko i piosenka... "Kiedyś Cię znajdę..." ;) ;) ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 24. Data: 2010-05-05 08:44:47
    Od: n...@s...com

    On Wed, 5 May 2010 08:46:22 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Jak nie zmienisz swojego podejscia do zakupu to nie znajdziesz ;-)

    Jak to bylo z tym gonionym kroliczkiem ? ;)

    Z ostatniego weekendu, moja kiedys sie wywrocila na bj250. Podniosla i
    pojechala. Tak sobie jezdzila az jej w niedziele kolega powiedzial ze
    ma krzywa kierownice (faktycznie ma, nie zwrocilem na to uwagi bo ani
    nie jezdzilem na tym, ani sie nie przygladalem). No i teraz to ta
    krzywa kierwnica stala sie problemem z ktorym cos trzeba zrobic.

    Z krzywa laga mialem podobnie, tyle ze zorientowalem sie sam jak nie
    moglem kola zalozyc ;)

    pozdr
    newrom

  • 25. Data: 2010-05-05 08:46:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-04, falco <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Tymczasem zimne piwko i piosenka... "Kiedyś Cię znajdę..." ;) ;) ;)

    Jak nie zmienisz swojego podejscia do zakupu to nie znajdziesz ;-)

    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2010-05-05 10:10:34
    Od: falco <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:
    > Jak to bylo z tym gonionym kroliczkiem ? ;)

    Nabijajcie się, nabijajcie! ;)
    Co do króliczka, to święta racja, zwłaszcza teraz w sezonie... ;) ;) ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 27. Data: 2010-05-05 10:58:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-05, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Nabijajcie się, nabijajcie! ;)
    > Co do króliczka, to święta racja, zwłaszcza teraz w sezonie... ;) ;) ;)

    Trzymales juz chyba dwa kroliczki za uszy i pusciles je wolno ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2010-05-05 11:02:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    AZ pisze:

    > Trzymales juz chyba dwa kroliczki za uszy i pusciles je wolno ;-)

    I jakie mam teraz wspomnienia... ;)
    Wiem, że z "boku" dziwnie to może wyglądać, ale mówi się trudno.
    Raz sam kupiłem, teraz całkowicie polegam na doświadczeniu kumpla od
    którego przy każdych oględzinach uczę się czegoś
    nowego a mocno zaangażował się w temat poszukiwań.

    Wiadomo ile "okazji" jest na alledrogo a i czas najgorszy, ale co tam... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175