  • 221. Data: 2013-04-03 13:00:06
    Temat: Re: Mit zajebistych majtek mojej babci
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Wednesday, April 3, 2013, 10:57:14 AM, you wrote:

    > Wkrętaka.

    Co Ty, kwa nać!, wiesz o śrubokrętach, nazewniczy faszysto! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 222. Data: 2013-04-03 13:27:26
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-04-03 03:18, h.w.d.p. pisze:

    > co sie z nimi dzialo?

    A nic. Moja 2103 przy ~150kkm miała luzy zaworowe nadal w normie, nie korygowane w
    ogóle.
    Łańcucha nie ruszałem bo i po co. Posżła na złom po 180kkm. Przez blachy. Silnik
    wziął handlarz.
    Do końca ciągnał żwawo, nie stukał, nie brał oleju. W przeciwieństwie od pf125, który
    miał
    generalkę po 120kkm, a dźwigienki na klawiaturze to miały tak wydziubane
    powierzchnie,
    że żadna regulacja szczelinomierzem nie wchodziła w grę...
    Aha - tylko że fiat był z 1987 i zalany bywał głównie na selectolem, a łada z 1990
    i jeździła na mobilu półsyntetyku, jakby kto pytał...

  • 223. Data: 2013-04-03 13:30:17
    Od: Wicio <w...@g...pl>

    W dniu 2013-04-01 14:24, DoQ pisze:

    > Kto o zdrowych zmysłach rozpędzi się polonezem do ponad 80km/h??
    >
    > Pozdr.
    > Paweł

    Syrenką z hamulcami bębnowymi się jeździło 110 km/h. Polonezem bez
    problemu można było pojechać 130 km/h i utrzymać taka prędkość dowolnie
    długo. I nie potrzeba tu żadnych chorych zmysłów. Chore to są takie
    teksty jak cytowany.
    --
    *****
    Wicio

  • 224. Data: 2013-04-03 13:35:18
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > łada z 1990
    > i jeździła na mobilu półsyntetyku, jakby kto pytał...

    ale tu jest mowa o woldze. ten sam silnik?

  • 225. Data: 2013-04-03 13:47:44
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 13:35, h.w.d.p. pisze:

    > ale tu jest mowa o woldze.

    O Wołdze była mowa w kontekście układu hamulcowego - bębny.
    Zresztą potwierdzam - układ hamulcowy dość sprawny.

    > ten sam silnik?

    Nie :)

  • 226. Data: 2013-04-03 14:13:06
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > O Wołdze była mowa w kontekście układu hamulcowego - bębny.
    > Zresztą potwierdzam - układ hamulcowy dość sprawny.

    ale ja pytalem o walki rozrzadu wolgi

    > Nie :)

    no wlasnie

  • 227. Data: 2013-04-03 14:30:21
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 03.04.2013 13:00, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Co Ty, kwa nać!, wiesz o śrubokrętach, nazewniczy faszysto! ;)

    Uważaj! Bo pogadam ze znajomymi z Ku Klucz Klanu...

    Michoo

  • 228. Data: 2013-04-03 14:46:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-03 14:13, h.w.d.p. pisze:

    > ale ja pytalem o walki rozrzadu wolgi

    A Kogutek pisał o Ładzie. O wołgowskich "złych" wałkach
    nie słyszałem ;)

    > no wlasnie

    No ale tylne miała bębnowe :)

  • 229. Data: 2013-04-03 14:48:33
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > A Kogutek pisał o Ładzie. O wołgowskich "złych" wałkach
    > nie słyszałem ;)

    Kogutek: To co w takim przypadku z Wołgą GAZ 24

    faktycznie, pisal o ladzie :>

  • 230. Data: 2013-04-03 15:25:16
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote in message
    > Kogutek: To co w takim przypadku z Wolga GAZ 24

    A dwie linijki nizej:
    'Albo Lada z tamtych czasów.'

    > faktycznie, pisal o ladzie :>

    Nie, o Ladzie :-P