-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!217.153.128.51.MISMATCH!n
f1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Wed, 03 Apr 2013 13:27:26 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 17
Message-ID: <kjh3mu$1fh6$1@news2.ipartners.pl>
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<4...@g...com>
<kjg01g$itg$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1364988446 48678 157.25.157.219 (3 Apr 2013 11:27:26 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 3 Apr 2013 11:27:26 GMT
In-Reply-To: <kjg01g$itg$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130307 Thunderbird/17.0.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487764
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-03 03:18, h.w.d.p. pisze:
>> Co z tego ze miał żwawszy silnik jak wałek rozrządu i dźwigienki wytrzymywały maks
60 tysięcy kilometrów.
>
> co sie z nimi dzialo?
A nic. Moja 2103 przy ~150kkm miała luzy zaworowe nadal w normie, nie korygowane w
ogóle.
Łańcucha nie ruszałem bo i po co. Posżła na złom po 180kkm. Przez blachy. Silnik
wziął handlarz.
Do końca ciągnał żwawo, nie stukał, nie brał oleju. W przeciwieństwie od pf125, który
miał
generalkę po 120kkm, a dźwigienki na klawiaturze to miały tak wydziubane
powierzchnie,
że żadna regulacja szczelinomierzem nie wchodziła w grę...
Aha - tylko że fiat był z 1987 i zalany bywał głównie na selectolem, a łada z 1990
i jeździła na mobilu półsyntetyku, jakby kto pytał...
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 13:30 Wicio
- 03.04.13 13:35 h.w.d.p.
- 03.04.13 13:47 Artur Maśląg
- 03.04.13 14:13 h.w.d.p.
- 03.04.13 14:30 Michoo
- 03.04.13 14:46 Artur Maśląg
- 03.04.13 14:48 h.w.d.p.
- 03.04.13 15:25 Axel
- 03.04.13 15:27 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 15:38 tá´Ź
- 03.04.13 15:51 h.w.d.p.
- 03.04.13 16:09 szufela
- 03.04.13 19:10 Tomasz Pyra
- 03.04.13 19:13 Tomasz Pyra
- 03.04.13 19:20 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=