-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Mit zajebistych majtek mojej babci
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<515be0b9$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<515bf6ea$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Wed, 3 Apr 2013 19:54:10 +0200
Message-ID: <f9hnbiq37b2g.ue00tunzbxk1$.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.11.152.78
X-Trace: 1365011652 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 83.11.152.78:57980
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2028
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487798
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 3 Apr 2013 11:31:22 +0200, J.F napisał(a):
> Tym niemniej ... hamulce w zwyklych samochodach to nie jest jakies
> "rocket science".
> Zwyczajna konstrukcja, bardzo podobna w wielu pojazdach ... wiec cos
> musieliby mocno sp*.
No właśnie wymiary hamulców...
Dlatego porównuję z Cinquecento którego hamulce to nie był żaden szał.
Te same hamulce które jakoś dawały radę w Cinquecento, w około 100kg
cięższym Seicento już się nie wyrabiały (droga hamowania Seicento przez to
byla dłuższa niż Cinquecento).
A co dopiero musiały robić jeszcze mniejsze hamulce w dużo cięższym i
mocniejszym Polonezie? To musiało hamować jak Cinquecento z przyczepą ;)
Nawet "BBK" Lucasa miały parametry zaledwie takie same jak hamulce
Cinquecento.
> A przeciez na F125p byl z tylu napis "uwaga hamulce tarczowe".
No bo mimo wszystko to mogły być żylety w porównaniu z tym co było w
Warszawach i Syrenkach.
W ogóle niekoniecznie były złe w latach 60-tych kiedy Fiat je wprowadził,
problem w tym że w PRL produkowano to bez zmian do lat 90-tych, technika
motoryzacyjna szła do przodu, a w PRL nadal produkowano takie cuda.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 20:06 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:08 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:08 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:14 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:19 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:26 tá´Ź
- 03.04.13 20:27 tá´Ź
- 03.04.13 20:30 Artur Maśląg
- 03.04.13 20:37 tá´Ź
- 03.04.13 20:43 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:49 tá´Ź
- 03.04.13 20:54 Tomasz Pyra
- 03.04.13 20:54 tá´Ź
- 03.04.13 20:56 tá´Ź
- 03.04.13 20:57 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe