eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-03 20:19:14
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-04-03 20:08, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Tue, 2 Apr 2013 23:22:07 +0200, J.F. napisał(a):
    (...)
    >>> a tył wstawał
    >>> i korektor pewnie zupełnie przestawał tyłem hamować.
    >>
    >> Jak mocno wstawal, to powinien i zupelnie.
    >
    > No tak, ale to właśnie zachowywało się jak ponton a nie samochód.

    Ty naprawdę próbujesz tutaj kity wciskać - dziwnym trafem takie
    korektory stosowano np. w Golfie III, silniejszych wersjach
    Astry F, P406 czy w tysiącach innych samochodów, ale oczywiście
    tylko w Polonezie to miało źle działać...

    (...)
    >> A to znow jakies zboczenie rajdowe ? Bo na razie powodu do oscylacji nie
    >> podales.
    >
    > Trudno powiedzieć - ja tam Polonezem dużo nie jeździłem. Miałem okazję
    > tylko potestować przy okazji robienia tych hamulców.
    > No bujał się po prostu i już :-)
    >
    > Nie były to oczywiście jakieś wielkie ruchy - dało się to opanować i
    > hamować, ale jak najbardziej wierzę że to potrzebowało ponad 70m żeby ze
    > 100km/h wyhamować.

    Otóż to - pozostaje ci jedynie wiara we własne opowieści i jakieś
    bzdury wyprodukowane w internecie. A jak się bujał to trzeba było
    zawias usztywnić, a nie robić wycieczki jednym egzemplarzem,
    przerobionym na ponton.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: