eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-03 20:54:36
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kogutek444 wrote:

    > Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w głowicy.
    > I nie dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w głowicy
    > wzięła się stąd że jest mniej elementów wykonujących ruch wzdłuż swojej
    > osi. A tak po ludzku że nie ma szklanek i popychaczy. I że da się go
    > rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I co z tego. Ano gówno z
    > tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli. Bo odchudzili
    > na ile się dało wszystko co w środku.

    Nie przyszło Ci do głowy, że wszystko po to, żeby zmniejszyć bezwładność
    i opory wewnętrzne?

    > I jak by go zakręcić o 25% więcej
    > niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy
    > od rajdowych 126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i
    > przeżywał. To prawie 3 razy tyle co fabryka pisała o obrotach
    > maksymalnych.

    Ciekawe jak długo, poza tym teraz przeciętny silnik ma 3x taką moc z
    litra jak kaszlące gówno z malucha nawet ze wszystkim ekologicznymi
    przymulaczami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: