    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 11 Apr 2013 12:18:45 -0700 (PDT)
    <qlaz2olvmajr$.p8ngqhuu91pt.dlg@40tude.net>
    <kk1ssv$l20$1@mx1.internetia.pl>
    <1tt86dqjadi80.jmbpllwruqdp$.dlg@40tude.net>
    <kk1tjd$njk$1@mx1.internetia.pl>
    <769nwhu5k3lc$.1oxq9xegd51wa$.dlg@40tude.net>
    <516482d6$0$1246$65785112@news.neostrada.pl> <kk1vut$lg7$4@dont-email.me>
    <516484d6$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <w0pnmayfw8ix.uf37bkjp1lri$.dlg@40tude.net>
    <0...@g...com>
    <1shjcsmoncsip.mcm2kkzkf499$.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <5166d5b6$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 kwietnia 2013 17:24:36 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > Wiem. Ale tu wlasnie jest ryzyko odsiadki.
    >
    > P.S. Byl jeszcze podatek obrotowy. Progresywny. Jak ktos za duzo
    >
    > przychodu (nie zysku - przychodu ze sprzedazy) mial, to gorna stawka
    >
    > wynosila 80%.
    >
    > I uszyj tu spodnie za 20...

    Jak\ myślisz że bym nie zrobił zawijania wierszy w innym miejscu to źle myślisz.
    Używam googlowego czytnika. Sprawdzałem w opcjach, pytałem jak zrobić. Nikt mi nie
    odpowiedział. U mnie wszystko wygląda ok. Masz nieprawdziwe informacje co do
    podatków. Podatek dochodowy płacony przez prowadzących działalność gospodarczą
    obliczany był tak samo jak teraz dochodowy. Pewna kwota wolna od podatku. Powyżej do
    pewnej kwoty, wcale nie takiej małej jak pamiętam chyba 21% - kwota wolna od podatku.
    Drugi próg chyba 32 albo 33% od nadwyżki pierwszego progu. Najwyższa stawka chyba 44%
    ( mogę się mylić w stawkach ale nie wiecej niż 2%) płacona od nadwyżki drugiego
    progu. Dużo małych firm jechało na karcie podatkowej. Stała co miesiąc wpłacana kwota
    do US i żadnych ograniczeń w zarabianiu kasy. Takie 80 albo i więcej niż 80% to był
    podatek od nie ujawnianych dochodów. Nie dotyczyło to ludzi na karcie podatkowej.
    Podatek obrotowy był. Miał oszałamiającą stawkę 1% wartości zakupu. Naliczany był raz
    przy zakupie surowców podstawowych. Przykład. Ktoś robił wstążkę. kupował nici.
    sprzedawca hurtowy doliczał mu 1% do rachunku. Krawiec męski jak kupował nici to mu
    nic nie doliczali bo kupował w sklepie i wcześniej ktoś te 1% doliczył. Ten od
    wstążek też nie doliczał 1% jak sprzedawał wstążkę. Jak zaczynałem przygodę z
    pracowaniem u siebie to ZUS był na poziomie kilkunastu procent liczonych od takiej
    samej bazy jak teraz. Sto tysięcy na tą łapówkę, bo były i inne miałem z handlu. Na
    Węgry i do Jugosławii jeździłem. Przy czterodniowym wyjeździe na Węgry zarabiało się
    na czysto z czterysta pięćset dolarów na Jugosławii do tysiąca. Z tego z pięćdziesiąt
    dolarów szło na łapówki dla celników. Jeżdziłem tak raz na miesiąc. Ale byli tacy co
    bez przerwy jeździli. Doszło do tego że ZUS zaczął sprawdzać bo jeździli na
    zwolnieniach lekarskich. Zwolnienia oczywiście za kasę dostawali.