  • Data: 2013-04-12 23:48:18
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 13:27:13 -0700 (PDT), k...@g...com
    0121

    > Wydało o się dlaczego płaciłem 1%. Jest w tabeli. Hurtowe do dalszej odsprzedaży
    1%. Dlatego jak kupowałem papier w hurtowni to mi naliczali 1%. Ale dlaczego ja nie
    musiałem doliczać tego procenta nie wiem.

    Moze miales sklep detaliczny a nie hurtownie ? :-)
    Ale chyba nie, bo wtedy obowiazuje 10% na papier.

    Albo jakies zwolnienie ? Np inny towar, pominiety w tabeli ?
    Np na podstawie par 2 - wylacza sie z obrotu, jesli w osobnej pozycji
    rachunku sprzeda sie zakupione materialy bez zysku.

    Ewentualnie ... moze zle pamietasz, sam placiles ten 1%.
    A przy zakupie tez placiles, ale nie widziales, bo tego sie chyba nie
    pisalo.
    A kupowales w hurtowni prywatnej czy panstwowej ? Bo dla panstwowej to
    inne rozporzadzenie i inna tabela.

    J.