eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
    com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
    .com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
    <kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
    <515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
    <515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
    <515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
    <515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Mon, 8 Apr 2013 17:56:59 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 96
    Message-ID: <5162e8cd$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.114.215
    X-Trace: 1365436621 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1253 83.10.114.215:51683
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 5028
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488470
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F
    napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    > W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
    > napisał:
    >
    > >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
    >
    > >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
    >
    > >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
    >
    > >> poboczu
    >
    >
    >
    > >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
    >
    > >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
    >
    > >pierdolenie głupot.
    >
    >
    >
    > A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
    >
    >
    >
    > Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
    >
    > wal zwisajacy na ziemie widac.
    >
    >
    >
    > > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
    >
    >
    >
    > No popatrz, a Polak potrafi :-)
    >
    >
    >
    > >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
    >
    > >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
    >
    > >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
    >
    > >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
    >
    >
    >
    > I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
    >
    > Wlochow ?
    >
    >
    >
    > J.

    >Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby
    >inni wiedzieli do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że
    >krzyżaki produkowane przez rzemiosło były gorszej jakości niż
    >fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
    >polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne
    >kłamstwo. Bzdura wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się
    >urwać. Nie napiszę Ci czyja to była konstrukcja bo nie wiem i poza
    >tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla Ciebie włoska była
    >by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto zrobił.
    >Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna
    >skrzynia ze względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo
    >prosta w naprawie.

    - to niech ci sie zachce,
    - i niech ci sie zachce enter naciskac i na akapity dzielic, bo sie
    pozniej zle odpowiada
    - niepotrzebnych cytatow, te do ktorych sie odnosisz to zostawiasz,
    - nie wiem jakie byly krzyzaki, ale jesli rzemieslnicze ... to czemu
    fabryczne zyly tak krotko ?
    - auto ze zwisajaca rura to dosc charakterystyczny widok, i
    najwyrazniej cos sie urwalo, bo inaczej wal nie zwisa.
    - ja bym sie chcial dowiedziec ile polskiej mysli technicznej bylo w
    tej skrzyni. 100% czy 10% ..
    - nowoczesna ... moze i tak, tylko swiat juz robil masowo skrzynie do
    FWD
    - naprawa, no tak zalete doceniam, choc nowoczesnosc na swiecie poszla
    w odwrotnym kierunku - skrzynia ma miec zywotnosc dluzsza niz silnik i
    blachy, i w zwiazku z tym moze byc nienaprawialna.

    W kazdym badz razie sierry nie cenie za to ze skrzynia byla tania w
    naprawie a fabryczne krzyzaki duzo trwalsze od rzemieslniczych, tylko
    za to ze wcale ich nie musialem naprawiac :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: