-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!news.glorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting
.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
In-Reply-To: <a...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Date: Mon, 8 Apr 2013 17:56:59 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 96
Message-ID: <5162e8cd$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.114.215
X-Trace: 1365436621 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1253 83.10.114.215:51683
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 5028
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488470
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik napisał w wiadomości grup
W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F
napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
> W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
> napisał:
>
> >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>
> >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>
> >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
>
> >> poboczu
>
>
>
> >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
>
> >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
>
> >pierdolenie głupot.
>
>
>
> A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
>
>
>
> Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
>
> wal zwisajacy na ziemie widac.
>
>
>
> > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
>
>
>
> No popatrz, a Polak potrafi :-)
>
>
>
> >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
>
> >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
>
> >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
>
> >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
>
>
>
> I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
>
> Wlochow ?
>
>
>
> J.
>Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby
>inni wiedzieli do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że
>krzyżaki produkowane przez rzemiosło były gorszej jakości niż
>fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
>polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne
>kłamstwo. Bzdura wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się
>urwać. Nie napiszę Ci czyja to była konstrukcja bo nie wiem i poza
>tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla Ciebie włoska była
>by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto zrobił.
>Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna
>skrzynia ze względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo
>prosta w naprawie.
- to niech ci sie zachce,
- i niech ci sie zachce enter naciskac i na akapity dzielic, bo sie
pozniej zle odpowiada
- niepotrzebnych cytatow, te do ktorych sie odnosisz to zostawiasz,
- nie wiem jakie byly krzyzaki, ale jesli rzemieslnicze ... to czemu
fabryczne zyly tak krotko ?
- auto ze zwisajaca rura to dosc charakterystyczny widok, i
najwyrazniej cos sie urwalo, bo inaczej wal nie zwisa.
- ja bym sie chcial dowiedziec ile polskiej mysli technicznej bylo w
tej skrzyni. 100% czy 10% ..
- nowoczesna ... moze i tak, tylko swiat juz robil masowo skrzynie do
FWD
- naprawa, no tak zalete doceniam, choc nowoczesnosc na swiecie poszla
w odwrotnym kierunku - skrzynia ma miec zywotnosc dluzsza niz silnik i
blachy, i w zwiazku z tym moze byc nienaprawialna.
W kazdym badz razie sierry nie cenie za to ze skrzynia byla tania w
naprawie a fabryczne krzyzaki duzo trwalsze od rzemieslniczych, tylko
za to ze wcale ich nie musialem naprawiac :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 19:37 k...@g...com
- 08.04.13 20:14 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
- 08.04.13 22:43 Michał Baszyński
- 08.04.13 22:45 k...@g...com
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
- 08.04.13 23:02 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=