-
Data: 2013-04-08 17:09:53
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
>
> W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
>
> napisał:
>
> >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>
> >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>
> >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
>
> >> poboczu
>
>
>
> >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
>
> >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
>
> >pierdolenie głupot.
>
>
>
> A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
>
>
>
> Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
>
> wal zwisajacy na ziemie widac.
>
>
>
> > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
>
>
>
> No popatrz, a Polak potrafi :-)
>
>
>
> >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
>
> >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
>
> >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
>
> >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
>
>
>
> I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
>
> Wlochow ?
>
>
>
> J.
Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli do
jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło były
gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo. Bzdura
wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja to
była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla
Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 17:56 J.F
- 08.04.13 19:37 k...@g...com
- 08.04.13 20:14 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
- 08.04.13 22:43 Michał Baszyński
- 08.04.13 22:45 k...@g...com
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=