  • Data: 2013-04-08 17:56:59
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F
    napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup

    > A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
    >

    > Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
    >
    > wal zwisajacy na ziemie widac.

    > No popatrz, a Polak potrafi :-)

    > I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
    >
    > Wlochow ?
    >

    > J.

    >Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby
    >inni wiedzieli do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że
    >krzyżaki produkowane przez rzemiosło były gorszej jakości niż
> [...]

    - to niech ci sie zachce,
    - i niech ci sie zachce enter naciskac i na akapity dzielic, bo sie
    pozniej zle odpowiada
    - niepotrzebnych cytatow, te do ktorych sie odnosisz to zostawiasz,
    - nie wiem jakie byly krzyzaki, ale jesli rzemieslnicze ... to czemu
    fabryczne zyly tak krotko ?
    - auto ze zwisajaca rura to dosc charakterystyczny widok, i
    najwyrazniej cos sie urwalo, bo inaczej wal nie zwisa.
    - ja bym sie chcial dowiedziec ile polskiej mysli technicznej bylo w
    tej skrzyni. 100% czy 10% ..
    - nowoczesna ... moze i tak, tylko swiat juz robil masowo skrzynie do
    FWD
    - naprawa, no tak zalete doceniam, choc nowoczesnosc na swiecie poszla
    w odwrotnym kierunku - skrzynia ma miec zywotnosc dluzsza niz silnik i
    blachy, i w zwiazku z tym moze byc nienaprawialna.

    W kazdym badz razie sierry nie cenie za to ze skrzynia byla tania w
    naprawie a fabryczne krzyzaki duzo trwalsze od rzemieslniczych, tylko
    za to ze wcale ich nie musialem naprawiac :-)

    J.