eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-08 22:45:03
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 22:15:18 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
    > W dniu 2013-04-08 17:09, k...@g...com pisze:
    >
    > > Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli
    do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło
    były gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że
    widziałeś polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo.
    Bzdura wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja
    to była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że
    dla Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
    zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
    względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.
    >
    >
    >
    > Myć ci się też nie chce?
    >
    > Może jednak odniesiesz się do twierdzenia że Polonez to tak na prawdę
    >
    > nadal FIAT 125p, a FIAT 125 to samochód na bazie _włoskiej_ licencji?

    czy kiedykolwiek pisałem że Polonez nie ma nic wspólnego z 125p. Polonez powstał na
    bazie 125p. Z tym że z Fiata to płyta podłogowa została i też zrobili pewne
    modyfikacje. Na przykład tylne podłużnice zmienili, przegrodę czołową, tunel. Jak by
    tak dobrze popatrzeć to pomimo zamienności części pomiędzy 125p a Polonezem to były
    dwa różne samochody. A jak by porównać Poloneza z licencyjnym 125p 1300 to pomimo
    wyimaginowanych podobieństw prawie nic by nie pasowało. Podmienić by można przednie
    wahacze i belkę, amortyzatory, sporo z układu hamulcowego, końcówki, wspornik układu
    kierowniczego, krzyżaki w wale, łożysko w wale wykorbionym, uszczelkę osłony
    klawiatury, filtr powietrza, w tylnym zawieszeniu może by amortyzatory pasowały.
    Licencyjny 125p i Polonez to były dwa różne samochody.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: