-
Data: 2013-04-08 22:45:03
Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 22:15:18 UTC+2 użytkownik DoQ napisał:
> W dniu 2013-04-08 17:09, k...@g...com pisze:
>
> > Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli
do jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło
były gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że
widziałeś polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo.
Bzdura wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja
to była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że
dla Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.
>
>
>
> Myć ci się też nie chce?
>
> Może jednak odniesiesz się do twierdzenia że Polonez to tak na prawdę
>
> nadal FIAT 125p, a FIAT 125 to samochód na bazie _włoskiej_ licencji?
czy kiedykolwiek pisałem że Polonez nie ma nic wspólnego z 125p. Polonez powstał na
bazie 125p. Z tym że z Fiata to płyta podłogowa została i też zrobili pewne
modyfikacje. Na przykład tylne podłużnice zmienili, przegrodę czołową, tunel. Jak by
tak dobrze popatrzeć to pomimo zamienności części pomiędzy 125p a Polonezem to były
dwa różne samochody. A jak by porównać Poloneza z licencyjnym 125p 1300 to pomimo
wyimaginowanych podobieństw prawie nic by nie pasowało. Podmienić by można przednie
wahacze i belkę, amortyzatory, sporo z układu hamulcowego, końcówki, wspornik układu
kierowniczego, krzyżaki w wale, łożysko w wale wykorbionym, uszczelkę osłony
klawiatury, filtr powietrza, w tylnym zawieszeniu może by amortyzatory pasowały.
Licencyjny 125p i Polonez to były dwa różne samochody.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
- 08.04.13 23:02 masti
- 08.04.13 23:10 k...@g...com
- 08.04.13 23:10 DoQ
- 08.04.13 23:13 DoQ
- 08.04.13 23:13 J.F.
- 08.04.13 23:26 k...@g...com
- 08.04.13 23:29 k...@g...com
- 08.04.13 23:40 J.F.
- 08.04.13 23:53 J.F.
- 09.04.13 00:03 J.F.
- 09.04.13 07:14 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=