eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.49.72.194 with SMTP id f2mr1714625qev.34.1365433793484; Mon, 08 Apr
    2013 08:09:53 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.72.194 with SMTP id f2mr1714625qev.34.1365433793484; Mon, 08 Apr
    2013 08:09:53 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!news.glorb.com!
    t2no45541991qal.0!news-out.google.com!ef9ni9246qab.0!nntp.google.com!ca1no36023
    958qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 8 Apr 2013 08:09:53 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.200.70;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.200.70
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@p...pl.invalid>
    <cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
    <1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
    <kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
    <515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
    <515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
    <515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
    <515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    <515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@a...wkurw.org>
    <51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Mon, 08 Apr 2013 15:09:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488467
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >
    > W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
    >
    > napisał:
    >
    > >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
    >
    > >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
    >
    > >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
    >
    > >> poboczu
    >
    >
    >
    > >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
    >
    > >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
    >
    > >pierdolenie głupot.
    >
    >
    >
    > A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
    >
    >
    >
    > Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
    >
    > wal zwisajacy na ziemie widac.
    >
    >
    >
    > > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
    >
    >
    >
    > No popatrz, a Polak potrafi :-)
    >
    >
    >
    > >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
    >
    > >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
    >
    > >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
    >
    > >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
    >
    >
    >
    > I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
    >
    > Wlochow ?
    >
    >
    >
    > J.

    Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli do
    jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło były
    gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
    polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo. Bzdura
    wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja to
    była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla
    Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
    zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
    względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: