-
X-Received: by 10.49.72.194 with SMTP id f2mr1714625qev.34.1365433793484; Mon, 08 Apr
2013 08:09:53 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.72.194 with SMTP id f2mr1714625qev.34.1365433793484; Mon, 08 Apr
2013 08:09:53 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!news.glorb.com!
t2no45541991qal.0!news-out.google.com!ef9ni9246qab.0!nntp.google.com!ca1no36023
958qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 8 Apr 2013 08:09:53 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.200.70;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.200.70
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 08 Apr 2013 15:09:53 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488467
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
>
> W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
>
> napisał:
>
> >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>
> >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>
> >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
>
> >> poboczu
>
>
>
> >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
>
> >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
>
> >pierdolenie głupot.
>
>
>
> A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
>
>
>
> Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
>
> wal zwisajacy na ziemie widac.
>
>
>
> > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
>
>
>
> No popatrz, a Polak potrafi :-)
>
>
>
> >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
>
> >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
>
> >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
>
> >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
>
>
>
> I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
>
> Wlochow ?
>
>
>
> J.
Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli do
jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło były
gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo. Bzdura
wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja to
była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla
Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 17:56 J.F
- 08.04.13 19:37 k...@g...com
- 08.04.13 20:14 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
- 08.04.13 22:43 Michał Baszyński
- 08.04.13 22:45 k...@g...com
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=