-
X-Received: by 10.49.72.194 with SMTP id f2mr1714625qev.34.1365433793484; Mon, 08 Apr
2013 08:09:53 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.72.194 with SMTP id f2mr1714625qev.34.1365433793484; Mon, 08 Apr
2013 08:09:53 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!news.glorb.com!
t2no45541991qal.0!news-out.google.com!ef9ni9246qab.0!nntp.google.com!ca1no36023
958qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 8 Apr 2013 08:09:53 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.200.70;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.200.70
References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@p...pl.invalid>
<cwnnzvfshp9w$.18tddp3b63kxu.dlg@40tude.net>
<1lpruyympn7fc.1vqvcayegbuxi$.dlg@40tude.net>
<kjebhc$tbv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjefqf$8qa$1@node1.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<kjepfl$c5l$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<kjk9nl$9oj$1@node1.news.atman.pl> <kjkaea$n7a$1@mx1.internetia.pl>
<515db32d$0$1256$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkcjs$vcl$2@mx1.internetia.pl>
<515db5bc$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
<kjkd7c$1in$2@mx1.internetia.pl>
<515db828$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<kjke22$4ri$1@mx1.internetia.pl>
<515dbcd4$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
<515dbee1$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@a...wkurw.org>
<51628306$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5162a567$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Mon, 08 Apr 2013 15:09:53 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2488467
[ ukryj nagłówki ]W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 13:09:25 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> Użytkownik napisał w wiadomości grup
>
> W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 10:42:45 UTC+2 użytkownik J.F
>
> napisał:
>
> >> >> cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
>
> >> >Inny wał napędowy, inna skrzynia...
>
> >> No, waly ... pamietam taki czas gdy widzialem kilka poldkow na
>
> >> poboczu
>
>
>
> >Na pewno zatrzymywałeś się przy każdym poldku na poboczu i
>
> >sprawdzałeś czy ma urwany wał. Jak jak lubię takie bezinteresowne
>
> >pierdolenie głupot.
>
>
>
> A moglbys bezinteresownie wycinac niepotrzebne cytaty ?
>
>
>
> Nie, nie zatrzymywalem sie przy kazdym poldku na poboczu, ale urwany
>
> wal zwisajacy na ziemie widac.
>
>
>
> > Wał to proste urządzenie i nie się w nim co urwać.
>
>
>
> No popatrz, a Polak potrafi :-)
>
>
>
> >W skrzyni były znaczące zmiany. Inne koła i inny sposób wybierania
>
> >biegów. W początkowym okresie produkcji zmiana powodowała wycie na
>
> >trzecim biegu. Szybko poprawili usterkę. Od pierwszych modeli
>
> >skrzynia byłą przystosowana do zamontowania V biegu.
>
>
>
> I to byla oryginalna polska konstrukcja, czy tez kupiono licencje od
>
> Wlochow ?
>
>
>
> J.
Nie mogę wycinać cytatów bo raz że mi się nie chce. A dwa to żeby inni wiedzieli do
jakich bzdur się odnoszę. Jakbyś napisał że krzyżaki produkowane przez rzemiosło były
gorszej jakości niż fabryczne to bym nic nie napisał. Bo były. Ale to że widziałeś
polonezy i to od razu kilka sztuk z urwanymi wałami to zwyczajne kłamstwo. Bzdura
wyssana z palca. W`wale nie ma nic co mogło by się urwać. Nie napiszę Ci czyja to
była konstrukcja bo nie wiem i poza tym nie ma to żadnego znaczenia. No chyba że dla
Ciebie włoska była by lepsza od polskiej. Bez względu na parametry ale na to kto
zrobił. Dla mnie istotne ze była to w tamtych czasach bardzo nowoczesna skrzynia ze
względu na rozwiązania techniczne. Na dodatek byłą bardzo prosta w naprawie.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 17:56 J.F
- 08.04.13 19:37 k...@g...com
- 08.04.13 20:14 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:10 DoQ
- 08.04.13 22:15 DoQ
- 08.04.13 22:17 DoQ
- 08.04.13 22:23 Artur Maśląg
- 08.04.13 22:29 DoQ
- 08.04.13 22:41 DoQ
- 08.04.13 22:43 Michał Baszyński
- 08.04.13 22:45 k...@g...com
- 08.04.13 22:48 masti
- 08.04.13 22:51 k...@g...com
- 08.04.13 22:52 masti
- 08.04.13 22:59 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
Najnowsze wątki
- 2024-12-01 "Chciałem zamówić kurs tym"
- 2024-11-30 Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-30 Immatrykulacja...