eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.108.MI
    SMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 03 Apr 2013 20:19:14 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130307
    Thunderbird/17.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
    <wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
    <vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
    <128uftmgxvo46$.11nbu5o8x6pyu$.dlg@40tude.net>
    <pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <pnppm016be82$.25z14d4mxlwm.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <515c72a4$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 082139018228.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1365013156 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1268 82.139.18.228:51359
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487803
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-04-03 20:08, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Tue, 2 Apr 2013 23:22:07 +0200, J.F. napisał(a):
    (...)
    >>> a tył wstawał
    >>> i korektor pewnie zupełnie przestawał tyłem hamować.
    >>
    >> Jak mocno wstawal, to powinien i zupelnie.
    >
    > No tak, ale to właśnie zachowywało się jak ponton a nie samochód.

    Ty naprawdę próbujesz tutaj kity wciskać - dziwnym trafem takie
    korektory stosowano np. w Golfie III, silniejszych wersjach
    Astry F, P406 czy w tysiącach innych samochodów, ale oczywiście
    tylko w Polonezie to miało źle działać...

    (...)
    >> A to znow jakies zboczenie rajdowe ? Bo na razie powodu do oscylacji nie
    >> podales.
    >
    > Trudno powiedzieć - ja tam Polonezem dużo nie jeździłem. Miałem okazję
    > tylko potestować przy okazji robienia tych hamulców.
    > No bujał się po prostu i już :-)
    >
    > Nie były to oczywiście jakieś wielkie ruchy - dało się to opanować i
    > hamować, ale jak najbardziej wierzę że to potrzebowało ponad 70m żeby ze
    > 100km/h wyhamować.

    Otóż to - pozostaje ci jedynie wiara we własne opowieści i jakieś
    bzdury wyprodukowane w internecie. A jak się bujał to trzeba było
    zawias usztywnić, a nie robić wycieczki jednym egzemplarzem,
    przerobionym na ponton.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: