eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-03 21:10:25
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 19:13:05 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    napisał:

    > Dnia Wed, 3 Apr 2013 08:13:16 +0000 (UTC), masti napisał(a):
    >
    >> Dnia pięknego Wed, 03 Apr 2013 01:01:10 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
    >> napisał:
    >>
    >>> Dnia Tue, 2 Apr 2013 15:01:20 -0700 (PDT), k...@g...com
    >>> napisał(a):
    >>>
    >>>> Macherzy od rajdowych 126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy
    >>>> obrotów i przeżywał.
    >>>
    >>> Najmocniejsze rajdowe wersje 126p osiągają około 40KM przy 7500rpm.
    >>> Nie ma możliwości (i to nie mówię nawet o technicznych) zrobienia
    >>> czegokolwiek więcej, więc ściemniasz.
    >>
    >> OIDP to w czasach PRL był człowiek, który dociągał silniki 126p do
    >> 50KM.
    >
    > Dociągnąć podobno się udaje nawet do 60KM, ale nie przetrwa to żadnego
    > rajdu.
    > Może w wyścigu górskim, albo jakimś krótkim torowym takie silniki się
    > stosuje. Na pewno nie w rajdach.

    no nie w rajdach. To było do wyscigów torowych robione. A i tak nie
    zawsze przeżywało wyscig.



    --
    Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: