eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "szufela" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Wed, 3 Apr 2013 16:09:14 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <kjhd8c$u4e$1@node2.news.atman.pl>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
    <wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
    <vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <cz1afjj4ybnc$.m06e76r5vdd9$.dlg@40tude.net>
    <kjfs5b$7sd$1@mx1.internetia.pl> <kjgugr$pm0$1@node1.news.atman.pl>
    <kjh1mc$11s$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-64-193.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1364998220 30862 89.72.64.193 (3 Apr 2013 14:10:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Apr 2013 14:10:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487779
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Wydluzasz sobie droge hamowania.
    >
    > Czemu?

    Hamujac silnikiem masz dodatkowa sile hamowania
    W ogole awaryjne hamowanie ma wiele wspolnego ze sportem:)
    http://impreza-evo.pl/index.php/site/node,show,127

    > Obserwacja - po puszczeniu gazu samochód zwalnia wolniej niż po wciśnięciu
    > hamulca.

    Raczej samochod zwalnia wolniej toczac sie na luzie niz przy zalaczonym
    biegu bez gazu :)

    > Wniosek 1 - silnikiem hamuje się słabiej niż hamulcami ergo w trakcie
    > ostrego hamowania silnik dodatkowo napędza koła.

    Napedza ale sie nie rozpedza tylko dodatkowo hamuje :)

    > Wniosek 2 - w trakcie hamowania bez wciśniętego sprzęgła hamulce muszą
    > dodatkowo wyhamować masę wirującą, więc mają większą energię do
    > rozproszenia - przy tej samej sile wydłuża to drogę.

    Policz na jakims przykladzie, moze byc ciekawe.

    >W normalnej sytuacji mogę, ale niestety nie jestem na tyle dobrym kierowcą,
    >żeby panicznie hamując, próbując ogarnąć poślizg jeszcze sprawnie operował
    >sprzęgłem i drążkiem.

    Hamujac dodatkowo silnikiem masz wieksza stabilnosc, zapobiegasz blokowaniu
    kol i unikasz utraty kontroli.
    Trzeba cwiczyc, kiedys robilem to wlasnie poldkiem na bemowskim lotnisku na
    lodzie, gdy jeszcze bylo mozna bawic sie gratis . Przednia zabawa, czasem
    ludzi bylo na tyle duzo, ze zdarzaly sie stluczki :)


    sz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: