eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Date: Wed, 3 Apr 2013 01:01:21 +0200
    Organization: private
    Lines: 48
    Sender: r...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
    References: <51597a33$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <6m6fu5z2u01m$.fgu4kxnit8fw$.dlg@40tude.net>
    <18biqeibbbjpn.59bafju6z7nn$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <6kylmqp0133x.1osortvfe8clu$.dlg@40tude.net>
    <18r09x7xg6ztb$.m9cxlbr8zn7f.dlg@40tude.net>
    <wdoa1jxmni6s$.1s1dk5e5dfcb2.dlg@40tude.net>
    <vmw5lxjqdqxu.1trxuykfmb37t$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-109-77-84.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1364943682 22765 37.109.77.84 (2 Apr 2013 23:01:22 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Apr 2013 23:01:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3 (Normal)
    In-Reply-To: <nfy8xhbrh5ix.1bfmzkwx55h1k$.dlg@40tude.net>
    X-Comment-To: Tomasz Pyra
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487722
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello Tomasz,

    Tuesday, April 2, 2013, 11:28:14 PM, you wrote:

    >>>>> Na pewno przód strasznie nurkował przy hamowaniu.
    >>>> Nurkowanie to jeszcze nie oscylacja.
    >>> Jeszcze nie, ale amortyzacja tam też była daleka od sportowej.
    >> A tego oczekiwałeś od Poloneza? :O
    > Mimo wszystko poprawności.
    > Jak dla mnie samochód niskiej klasy, ale trzymający jakąś poprawność i
    > składność układu zawieszenie-hamulce to np. Cinquecento.
    > Polonez był dużo gorszy.
    > Ja wiem że to niby nie ta epoka i nie te warunki ekonomiczno-polityczne,
    > ale mówię o technice.

    Jasne. Przywal cieniasem 30mph w betonowa ścianę i porównaj z
    crashtestem Poloneza (dostępny w sieci). Ja crashtest Poldka zrobiłem
    osobiście - przywaliłem w betoniarkę. Raczej trochę szybciej niż
    30mph.

    Sorry - ale dla mnie jedynym gorszym ścierwem od cieniasa był kaszlak.

    >>> Całe auto rozhuśtane i poza samym szukaniem przyczepności to jeszcze
    >>> kierowca musiał walczyć z taką oscylacją przód-tył.
    >> Jakoś sobie takiej walki nie przypominam. Ale ja rajdowcem nie
    >> jestem, lubię tylko szybka jazdę po górskich drogach...
    > Długiej drogi hamowania się tak nie czuje.
    > Dopiero jak pomierzy się efekty i okazuje się że byle cienias potrzebuje
    > kilkanaście metrów mniej żeby wyhamować ze 100km/h, dopiero wtedy widać że
    > coś tu jest nie tak.

    Nigdy Poldkiem nikomu w tyłek nie wjechałem. Poza hamowaniem z
    prędkości powyżej 140km/h problemów z hamowaniem nie miałem okazji
    stwierdzić.

    Żeby nie było - w betoniarkę przywaliłem z boku, usiłując wymusić na
    niej pierwszeństwo. Nie było czasu na skuteczne hamowanie - koła na
    mokrym zblokowałem od razu i zanim zdążyłem odpuścić było po
    wszystkim.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: