eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • Data: 2013-04-03 02:03:55
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 03.04.2013 01:25, Tomasz Pyra wrote:
    > Można by to jakoś głębiej poanalizować. Może nawet FWD mają przewagę przy
    > hamowaniu? - z powodu dołożenia bezwładności silnika może łatwiej utrzymać
    > przednie koła w optymalnym lekkim pośligu, podczas gdy niepodłączone do
    > niczego w RWD natychmiast się blokują?

    Hmm, to może ja coś źle robię? Bo jak hamuję "w sposób kontrolowany" np
    przed światłami to umiarkowanie naciskam hamulec po drodze redukując
    czasami i 2 razy biegi aż wciskam sprzęgło chwilę przed zatrzymaniem.

    Ale jak hamuję "awaryjnie" bo np. tir postanowił mnie zepchnąć to walę z
    buta sprzęgło i hamulec jednocześnie [*] i potem odpuszczam hamulec na
    tyle by nie czuć poślizgu (brak abs).


    [*] Raz, żeby nie trzeba było dodatkowo hamować silnika, dwa, że tak
    uczyli na kursie, żeby nie zgasić silnika i nie stracić wspomagania.
    Trzy, że można wtedy łatwo zmienić biegi i w razie potrzeby przyspieszyć.

    --
    Pozdrawiam
    Michoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: