eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMit zajebistych hamulców w PolonezieRe: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
  • X-Received: by 10.49.5.129 with SMTP id s1mr1444497qes.39.1364940080887; Tue, 02 Apr
    2013 15:01:20 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.5.129 with SMTP id s1mr1444497qes.39.1364940080887; Tue, 02 Apr
    2013 15:01:20 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!jn4no40064973pbb.1!news-out.google.com!jv11ni524pbb.0!nntp.google.com!jn
    4no40064962pbb.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
    -mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 2 Apr 2013 15:01:20 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.18.27;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.18.27
    References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
    <kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Tue, 02 Apr 2013 22:01:20 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487712
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 23:40:44 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > Dnia pięknego Tue, 02 Apr 2013 23:16:27 +0200 osobnik zwany Michał
    >
    > Baszyński napisał:
    >
    >
    >
    > > W dniu 2013-04-02 23:07, Bydlę pisze:
    >
    > >> On 2013-04-02 20:36:45 +0000, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
    >
    > >> said:
    >
    > >>
    >
    > >>> W dniu 2013-04-01 16:55, k...@g...com pisze:
    >
    > >>>> Silnik do remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy. Remont kapitany
    >
    > >>>> silnika trwał trzy dni i kosztował 25% wartości nowego silnika.
    >
    > >>>
    >
    > >>> no to faktycznie osiągnięcie..
    >
    > >>
    >
    > >> Ale które? Trzy dni, czy cena?
    >
    > >
    >
    > > przebieg do remontu
    >
    >
    >
    > jak na silnik z 1933 to nieźle.
    >
    > Obecnie niektóre tyle nie przeżyją
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w głowicy. I nie
    dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w głowicy wzięła się stąd że
    jest mniej elementów wykonujących ruch wzdłuż swojej osi. A tak po ludzku że nie ma
    szklanek i popychaczy. I że da się go rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I
    co z tego. Ano gówno z tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli. Bo
    odchudzili na ile się dało wszystko co w środku. I jak by go zakręcić o 25% więcej
    niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy od rajdowych
    126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i przeżywał. To prawie 3 razy
    tyle co fabryka pisała o obrotach maksymalnych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: