-
X-Received: by 10.49.5.129 with SMTP id s1mr1444497qes.39.1364940080887; Tue, 02 Apr
2013 15:01:20 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.5.129 with SMTP id s1mr1444497qes.39.1364940080887; Tue, 02 Apr
2013 15:01:20 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!jn4no40064973pbb.1!news-out.google.com!jv11ni524pbb.0!nntp.google.com!jn
4no40064962pbb.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for
-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 2 Apr 2013 15:01:20 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.18.27;
posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
NNTP-Posting-Host: 188.33.18.27
References: <kjffcf$pn7$1@dont-email.me> <kjfh66$ei8$2@dont-email.me>
<kjfhmt$i21$1@dont-email.me> <kjfj8s$m5r$2@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
From: k...@g...com
Injection-Date: Tue, 02 Apr 2013 22:01:20 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2487712
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 2 kwietnia 2013 23:40:44 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> Dnia pięknego Tue, 02 Apr 2013 23:16:27 +0200 osobnik zwany Michał
>
> Baszyński napisał:
>
>
>
> > W dniu 2013-04-02 23:07, Bydlę pisze:
>
> >> On 2013-04-02 20:36:45 +0000, Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
>
> >> said:
>
> >>
>
> >>> W dniu 2013-04-01 16:55, k...@g...com pisze:
>
> >>>> Silnik do remontu wytrzymywał średnio 250 tysięcy. Remont kapitany
>
> >>>> silnika trwał trzy dni i kosztował 25% wartości nowego silnika.
>
> >>>
>
> >>> no to faktycznie osiągnięcie..
>
> >>
>
> >> Ale które? Trzy dni, czy cena?
>
> >
>
> > przebieg do remontu
>
>
>
> jak na silnik z 1933 to nieźle.
>
> Obecnie niektóre tyle nie przeżyją
>
>
>
>
>
>
>
> --
>
> Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
>
> mst <at> gazeta <.> pl
>
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
>
> -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Raptem te z 2013 różnią się od tamtego że mają wałek rozrządu w głowicy. I nie
dlatego że lepiej tylko że taniej. Idea wałka rozrządu w głowicy wzięła się stąd że
jest mniej elementów wykonujących ruch wzdłuż swojej osi. A tak po ludzku że nie ma
szklanek i popychaczy. I że da się go rozkręcić do większych prędkości obrotowych. I
co z tego. Ano gówno z tego. Silnik niby z potencjałem ale ogranicznik założyli. Bo
odchudzili na ile się dało wszystko co w środku. I jak by go zakręcić o 25% więcej
niż odcięcie ustawione to się tłoki albo korbowody pourywają. Macherzy od rajdowych
126p kręcili nieduży silniczek do 15 tysięcy obrotów i przeżywał. To prawie 3 razy
tyle co fabryka pisała o obrotach maksymalnych.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.13 00:12 k...@g...com
- 03.04.13 00:15 J.F.
- 03.04.13 00:22 J.F.
- 03.04.13 00:31 k...@g...com
- 03.04.13 00:37 h.w.d.p.
- 03.04.13 00:42 k...@g...com
- 03.04.13 00:57 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:01 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:01 RoMan Mandziejewicz
- 03.04.13 01:14 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:16 Michoo
- 03.04.13 01:21 Bydlę
- 03.04.13 01:25 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:32 Tomasz Pyra
- 03.04.13 01:37 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=