    From: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Mit nieodwracalności zmian w JPG
    Date: Sun, 17 Mar 2013 11:42:00 +0100

    Dnia Sun, 17 Mar 2013 00:39:47 +0100, Marek napisał(a):

    [...]
    > Tak jak pisałem - nie masz możliwości przełączenia się w tryb ingerencji
    > "w piksele" a w JPG to kwestia decyzji.

    Też nie masz, bo jeśli piszesz, że zmiany zapisujesz w XML, to ilość
    aplikacji tak działających sprowadza się do tych samych aplikacji
    obsługujących RAW (taki Irfan czy XNview, czy przeglądarka obrazów
    Windows nie zobaczy obrazu ze zmianami w XML).
    W związku z czym taki sposób działania NICZYM nie różni się od
    korzystania z RAWów, bo i tak na koniec musisz wygenerować plik docelowy
    po wszystkich zmianach.

    Ergo, wymyśliłeś sobie łatwiejszy sposób działania, ale zapomniałeś, że
    nie ma aplikacji, które twój wymyślony sposób działania by wspierały
    (czyli JPG+XML, a nie RAW+XML).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski