  • 213. Data: 2013-06-27 12:55:57
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Słusznie. Do tego nie nazywa się to "zasada ograniczonego zaufania", bo
    > takiej po prostu nie ma w PoRD.

    Prosze was, mylicie zasade ograniczonego zaufania z zasadą bezwzględnego
    zaufania?
    Art 4 wyraźnie mówi, że masz oczekiwac od innych zachowania zgodnego z
    przepisami ale masz też liczyć sięz tym, że może być inaczej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 211. Data: 2013-06-27 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Właśnie, że rozumie bardzo dobrze.
    > To Ty masz jakieś problemy.

    Jakie?
    wpadles, wyzwałes juz od młotka, mi piszesz, ze mam jakies problemy a
    Twoimi jedynymi arguemntami jest: "nie ma", "bo tak".
    Może trochę bardziej konstruktywnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 214. Data: 2013-06-27 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wykazałeś się :-P
    >
    > Hint:
    > Art.24.10 Dopuszcza się wyprzedzanie z prawej strony (...):
    > 1. na jezdni jednokierunkowej

    No przeciez pisałem, że sie wykaże :)
    Ale nie bede sciemniał - nie wiem to nie wiem.

    to znaczy już wiem... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 212. Data: 2013-06-27 12:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > IMO doskonale wyłożył to Budzik, tam gdzie pisze o "odjęciu
    > gazu". Oczywiście również o ile to "odjęcie gazu" ma miejsce
    > niezwłocznie po stwierdzeniu że z przodu ktoś wyprzedza, a nie
    > dopiero po "siąściu na zderzaku" :>

    Oczywiście że od razu. Przewidywanie to podstawowa zasada ekodrivingu :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 215. Data: 2013-06-27 12:55:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie ma takiej zasady w PoRD.

    Jest, jest...
    Art 4.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 216. Data: 2013-06-27 12:58:06
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2013-06-26 12:55, obywatel AZ uprzejmie donosi:

    Może mieć nawet od 20 lat.
    Ale dopiero teraz uskładał na furę.

  • 217. Data: 2013-06-27 13:03:33
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-27 12:55, Budzik pisze:
> [...]
    > wpadles, wyzwałes juz od młotka, mi piszesz, ze mam jakies problemy a
    > Twoimi jedynymi arguemntami jest: "nie ma", "bo tak".

    Daj spokój - rozmawiasz z człowiekiem, który zażarcie broni minionego
    systemu i twierdzi, że jest on "optymalny". Nie jest jednak na tyle
    rozgarnięty, żeby się domyśleć, że większość jego usenetowych
    dyskutantów te czasy pamięta.

    --
    Tengu

  • 218. Data: 2013-06-27 13:24:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@u...to.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Daj spokój - rozmawiasz z człowiekiem, który zażarcie broni minionego
    > systemu

    Niestety nie znam człowieka :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 219. Data: 2013-06-27 13:32:03
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    W dniu 2013-06-27 13:24, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail t...@u...to.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Niestety nie znam człowieka :)

    Dlatego uprzedzam :)

    --
    Tengu

  • 220. Data: 2013-06-27 13:36:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jun 2013 10:55:56 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail m...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A o tym jest ten wątek?
    > Zła pogoda? Próbujesz nagiąć rzeczywistość?

    O zasadzie mowimy. Wolno 90, ktos jedzie 70 ... wolno mu, nawet w
    dobra pogode. Choc 30 to juz zdecydowanie utrudnianie.
    A moze niezdecydowanie, skoro ciagnikiem wolno tylko 25 ?

    No ale tu austostrada i lewy pas, prawy byl pusty, ale gdyby tak byl
    pelny ciezarowek ?

    J.